کوهنورد قمی در صعود به ارتفاعات زردکوه جان باخت

شهر بیست/ یکی از کوهنوردان قمی در صعود به ارتفاعات زردکوه استان چهارمحال و بختیاری جان باخت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کوهنورد قمی در صعود به ارتفاعات زردکوه جان باخت
شناسه : 8428 | انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳   پرینت

مرتضی آرمیده مدیر باشگاه کوهنوردی عارف قم در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، با اشاره به درگذشت محمدجواد هادی زاده از کوهنوردان قمی، اظهار کرد: بازهم اندوه اما این اندوه ها نشان از عشق درونی کوهنوردان بلند قامت است که حادثه ها را با روح بلندشان عجین ساخته است.

وی تصریح کرد: محمد جواد هادی زاده از کوهنوردان خوب و با اخلاق قم روز جمعه ۲۴ خرداد در مسیر صعود به ارتفاعات زردکوه استان چهارمحال و بختیاری بر اثر ایست قلبی درگذشت.

وی افزود: می توان گفت مرحوم هادی زاده از اعضای باشگاه کوهنوردی عارف قم بود که حدود ۱۰ سال در عرصه کوهنوردی فعالیت داشت و در مواقعی نیز برای صعود به قله های بلند کشور اقدام می کرد.

مدیر باشگاه کوهنوردی عارف قم افزود: مرحوم هادی زاده در قالب یک گروه ده نفره از استان‌های همجوار با راهنمای کاملا کاربلد برای صعود به ارتفاعات زردکوه اقدام می کند که دچار ایست قلبی شده و متاسفانه جان خود را از دست می دهد.

آرمیده تصریح کرد: در این گروه، همنوردانی حضور داشتند که از هر نظر دارای تجربه درمانی و امدادی بودند ولی به دلیل ایست قلبی نتوانستند کاری انجام دهند.

وی افزود: پیکر این کوهنورد قمی از طریق بالگرد امداد الیگودرز از ارتفاعات زردکوه به این شهرستان منتقل شد و سپس به قم انتقال یافت.

مدیر باشگاه کوهنوردی عارف قم با بیان اینکه کوهنوردان با حوادث و خطرات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: مرحوم هادی زاده برادر شهید محسن هادی زاده از شهدای دفاع مقدس و از کوهنوردان خوب قم بود که خبر درگذشت وی، جامعه کوهنوردی قم را متأثر کرد.

وی با ابراز تأسف و تأثر مجدد از این حادثه و ضمن تسلیت به خانواده مرحوم هادی زاده و جامعه ورزشی به خصوص کوهنوردان قم، خاطرنشان کرد: از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم ایشان، صبوری و شکیبایی مسئلت می کنیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.