مدیرکل جدید تامین اجتماعی قم معارفه شد

در مراسمی با حضور معاونان سازمان تامین اجتماعی و مدیران استان قم، سیدعلی موسوی مدنی به‌عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی قم معارفه شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیرکل جدید تامین اجتماعی قم معارفه شد
شناسه : 83882 | انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹   پرینت

به گزارش «سهر بیست»، سید علی موسوی مدنی طی مراسمی با حضور معاونان سازمان تامین اجتماعی و مدیران استان قم، به‌عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی قم معارفه و از خدمات محمد عاشوری مدیرکل سابق قدردانی شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم در این مراسم گفت: در خیلی از مسائل تامین اجتماعی مانند سایر دستگاه‌های دولتی خلأهای قانونی وجود دارد که این مسئله به طور حتم تنش‌ها، چالش‌ها و مشکلات متعددی بوجود می‌آورد.

ابوالقاسم مقیمی با بیان این‌که بعضی وقت‌ها قانون خلاف عدالت و عرف است، افزود: چرخاندن و نرم کردن قانون به سمت مردم و کاهش فشار و مشکلات خیانت به آیندگان نیست، بلکه خدمت به مردم است.

وی تأکید کرد: در مقابل نیازمندی‌های جاری مردم در خلأهای قانونی، قانون را به سمت مردم بچرخانیم تا حل مشکلات مردم تسریع شود.

به گفته وی، مجموعه تامین اجتماعی استان قم در ۲ سال گذشته به خوبی درخشیده و امیدواریم این حرکت شتابنده رو به رشد ادامه یابد.

همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: انجمن‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در استان قم همراهی و هماهنگی خوبی با تامین اجتماعی دارند و البته همچنان انتظاراتی نیز وجود دارد.

وحید وزیری‌راد افزود: در ۲ سال گذشته با تلاش‌های تامین اجتماعی مسئله حاد و خاصی در این زمینه نداشتیم و با تعامل مناسبی که وجود داشت به موفقیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف رسیدیم.

مدیرکل جدید تامین اجتماعی قم نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد: با مشارکت همکاران بتوانیم ماموریت‌هایی که به عهده تامین اجتماعی است را انجام دهیم؛ ایجاد آرامش بین بیمه شده‌ها، مستمری‌بگیران و کارفرمایان مهم‌ترین وظیفه ماست.

سید علی موسوی مدنی افزود: تلاش داریم نیروهای مزدبگیر و شاغل را تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دهیم که تحقق این امر نیازمند کمک تشکل‌هایی است که به عنوان شرکای سازمان فعال هستند.

وی تصریح کرد: اگر نیروی کاری در استان باشد که هنوز بیمه نشده یکی از تکالیف قانونی و شرعی ما همین است تا بتوانیم چتر پوشش تامین اجتماعی را تا نقاط دور استان گسترش دهیم.وی ادامه داد: فرار بیمه‌ای واقعیت است و آمار مختلفی در این زمینه ارائه می‌شود که افرادی در کشور هنوز بیمه نیستند و بخشی از این افراد در استان قم حضور دارند.

به گفته موسوی، ۶۰ هزار مستمری‌بگیر در قم وجود دارند و تلاش می‌کنیم حقوق این قشر را به موقع پرداخت کنیم.

نوشته های مشابه
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
دیدار شهردار قم با مدیرکل آموزش و پرورش استان/ تقدیر از مقام معلم
بهره‌مندی از تجربیات سازمان میادین میوه‌وتره‌بار تهران در قم
پایان عملیات اصلاح هندسی بلوار شهید سلیمانی
آسفالت آرامستان بهشت معصومه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.