انعقاد ۱۱۳۸ قرارداد در شهرداری قم

معاون مالی اقتصادی شهرداری قم از انعقاد ۱۱۳۸ قرارداد در سال ۱۴۰۲ در مجموعه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انعقاد ۱۱۳۸ قرارداد در شهرداری قم
شناسه : 83809 | انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد توکلی‌مقدم با اشاره به عملکرد معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: معاونت مالی و اقتصادی یکی از معاونت‌های مجموعه شهرداری است که وظیفه اصلی آن پشتیبانی از فعالیت سایر معاونت‌ها در طول سال و امور مختل است.

وی با بیان اینکه معاونت مالی اقتصادی شهرداری قم پنج اداره کل دارد که هرکدام وظایفی را انجام می‌دهند، افزود: یکی از این مجموعه‌ها، مدیریت امور قراردادها بوده که تضمین‌کننده و تهیه‌کننده زیرساخت‌ها برای پشتیبانی‌ها است.

معاون مالی اقتصادی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۱۳۸ قرارداد از طرف این معاونت و از طرف مدیریت امور قراردادها تدوین شده که این قراردادها برای شروع کار است و شامل مناقصه، مزایده و انتخاب مشاوران بوده که در مجموع به ۱۱۳۸ مورد رسیده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۲۰ مورد مناقصه، ۴۴ مورد مزایده، ۱۱ مورد حراج، ۶۴ مورد ماده ۱۴، ۱۱۱ مورد قرارداد ماده ۳۱ ، ۸۲ مورد قرارداد انتخاب مشاور، ۱۹ مورد مشارکت و ۶۸۷ مورد استعلام داشته‌ایم.

توکلی‌مقدم با تاکید بر اینکه در مقابل بودجه‌ای که پیش‌بینی می‌شود نیاز به انعقاد قراردادها در مجموعه وجود دارد، اضافه کرد: بخشی از قراردادهایی که در سال ۱۴۰۲ بسته شد، مربوط به بودجه سال ۱۴۰۱ بود.

معاون مالی اقتصادی شهرداری قم تاکید کرد: در ارتباط با بودجه ۱۴۰۲ در این سال ۸۴۶ فقره قرارداد به ارزش نزدیک به سه هزار میلیارد تومان منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه هوشمندسازی فرایندهای مالی و قراردادی از اهداف شهرداری قم است، گفت: بسیاری مواقع به این دلیل که فرایندهای دستگاه‌های همکار هوشمندسازی نشده است، نمی‌توانیم این اقدام را به صورت کامل انجام دهیم، اما این یکی از اهداف معانت مالی و اقتصادی شهرداری قم حرکت به سمت و سوی الکترونیکی‌سازی فرایندهای قراردادها است.

نوشته های مشابه
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.