تدارک ویژه سینما «بازار شهر» برای عید فطر

مدیر اجرایی پردیس سینمایی «بازار شهر» قم از اکران متنوع فیلم‌های سینمایی و آغاز نمایش فیلم کمدی «سال گربه» در تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: این سینما در ایام تعطیلات عید از ساعت ۱۱ صبح تا پایان شب پذیرای شهروندان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تدارک ویژه سینما «بازار شهر» برای عید فطر
شناسه : 83787 | انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مجتبی رضایی امروز در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران با تبریک عید فطر به همشهریان، اظهار کرد: پردیس سینمایی بازار شهر امسال در شب‌های ماه مبارک رمضان و نوروز پرشورتر از سال گذشته پذیرای علاقه‌مندان به هنر هفتم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استقبال از اکران نوروزی در این سینما فراتر از انتظار بود، تصریح کرد: فیلم‌های تمساح خونی، بی‌بدن و آپاراتچی سه فیلم پرتماشاگر از آغاز اکران نوروزی در این سینما هستند.

مدیر اجرایی پردیس سینمایی «بازار شهر» قم همچنین از تدارک ویژه این سینما برای تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: این سینما به مناسبت عید فطر از ساعت ۱۱ صبح تا پایان شب میزبان شهروندان است و روزانه ۲۷ سانس فیلم به روی پرده می‌رود.

رضایی به اکران متنوع فیلم‌های سینمایی در پردیس سینمایی بازار شهر اشاره کرد و گفت: نمایش هفت فیلم نوروزی تمساح خونی، پرویزخان، آسمان غرب، نوروز، آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان و بی‌بدن در ایام تعطیلات عید فطر ادامه خواهد داشت.

وی از آغاز اکران فیلم کمدی «سال گربه» همزمان با عید سعید فطر در پردیس سینمایی بازار شهر خبر داد و گفت: این فیلم به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی تولید شده و بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی و نوشین تبریزی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

مدیر اجرایی پردیس سینمایی «بازار شهر» قم خاطرنشان کرد: این سینما با دارا بودن سه سالن اصلی و یک سالن وی‌آی‌پی در ایام تعطیلات عید فطر پذیرای شهروندان است.

نوشته های مشابه
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.