در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

فروش ۱.۵ میلیاردی سینماهای قم در اکران نوروزی/ «تمساح خونی» گیشه را شکار کرد

رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه سینماهای قم در اکران نوروزی امسال پذیرای ۳۱ هزار و ۶۶۹ تماشاگر بودند و یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون تومان فروش داشتند، گفت: فیلم سینمایی «تمساح خونی» با ۲۴ هزار و ۷۴۲ مخاطب و فروش یک میلیارد و ۲۳۵ میلیونی، پرفروش‌ترین فیلم نوروزی سینماهای قم بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فروش ۱.۵ میلیاردی سینماهای قم در اکران نوروزی/ «تمساح خونی» گیشه را شکار کرد
شناسه : 83781 | انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰   پرینت

سعید ایلانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به رونق خوب گیشه سینماهای قم در اکران نوروزی، گفت: ۳۱ هزار و ۶۶۹ تماشاگر به تماشای فیلم‌های نوروزی نشستند و سینماهای استان در این ایام بیش از یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون تومان فروش کردند.

وی تصریح کرد: سینماهای قم در اکران نوروزی سال گذشته پذیرای ۱۵ هزار و ۳۸۴ مخاطب بودند و ۶۲۵ میلیون تومان فروش داشتند و فیلم فسیل با ۱۰ هزار و ۵۸۵ مخاطب بیشترین تماشاگر را داشت.

رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه امسال هفت فیلم نوروزی در قالب ۷۱۷ سانس در سینماهای قم به نمایش درآمدند، تصریح کرد: فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی با ۲۴ هزار و ۷۴۲ مخاطب و فروش یک میلیارد و ۲۳۵ میلیونی، پرفروش‌ترین فیلم نوروزی سینماهای قم بود.

ایلانلو افزود: «بی‌ بدن» با ۲۳۶۲ مخاطب و فروش ۱۳۶ میلیونی، «آپاراتچی» با ۲۴۶۶ مخاطب و فروش ۸۷ میلیونی، «ایلیا جستجوی قهرمان» با ۱۰۱۷ مخاطب و فروش ۳۸ میلیونی، «آسمان غرب» با ۳۵۰ مخاطب و فروش ۱۶ میلیونی، «پرویزخان» با ۳۸۸ مخاطب و فروش ۱۵.۵ میلیونی و «نوروز» با ۳۴۴ بلیت و فروش ۱۳ میلیونی در رتبه‌های دوم تا هفتم فروش اکران نوروزی امسال سینماهای قم قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: آمار فروش گیشه اکران نوروزی امسال در حالی رقم خورد که سینماهای استان از ۱۰ تا ۱۴ فروردین به منظور حفظ شعائر دینی و تقارن ایام شهادت حضرت علی(ع) و شب‌های قدر تعطیل بودند و فعالیتی نداشتند.  

رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در بخش دیگری از این گفت‌وگو به بازدید از سینماهای استان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با هدف نظارت بر روند امور اجرایی سینماها و اجرای طرح اکران شبانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان از سینماهای استان بازدید شد.

ایلانلو تصریح کرد: همچنین در قالب دیدارهای عیدانه با مدیران سینماهای استان به بحث و تبادل نظر پیرامون وضعیت سینماها و تلاش برای ارتقای جایگاه‌های سینماهای استان پرداخته شد.

وی در پایان از تلاش سینماهای استان برای میزبانی مطلوب از همشهریان در ایام نوروز و شب‌های ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

نوشته های مشابه
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.