خدمات حداکثری ناوگان اتوبوس‌رانی قم در ایام نوروز

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه ناوگان اتوبوس‌رانی در آخرین روز سال به‌صورت شبانه‌روزی تا لحظه سال‌تحویل فعال بود، گفت: تلاش داریم با استفاده از حداکثر ظرفیت، بهترین خدمات را به مردم و زائرین حرم کریمه اهل‌بیت(ع) ارائه دهیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خدمات حداکثری ناوگان اتوبوس‌رانی قم در ایام نوروز
شناسه : 83137 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک در گفت‌وگویی ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در آخرین روز سال به‌صورت شبانه‌روزی تا لحظه سال‌تحویل فعال بود.

وی با اشاره به اینکه برای ایام نوروز سرویس‌دهی ممتد در تمام خطوط فعال است، مطرح کرد: تلاش داریم با استفاده از حداکثر ظرفیت، بهترین خدمات را به مردم و زائرین حرم کریمه اهل‌بیت(ع) ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن یاد کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر و حضور مردم در حرم مطهر، مسجد جمکران و بقاع متبرکه برای مراسم احیا، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی تا سحر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیش از سال جدید نیز مراسم نیمه شعبان را داشتیم، عنوان کرد: نیمه شعبان یک روز خاص برای قم است که در این روز جشن‌های ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

نیک با اشاره به اینکه در ایام نیمه شعبان نیز تعدادی اتوبوس به‌صورت رایگان در میدان آل یاسین مستقر بودند، خاطرنشان کرد: در طول برگزاری جشن‌های نیمه شعبان به جز حدود یک ساعت که با چالش ترافیک سنگین انسانی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) مواجه بودیم، خدمت‌رسانی به‌صورت مطلوبی ارائه می‌شد.

نوشته های مشابه
جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم برگزار می‌شود
حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
ساخت ۱۷ بوستان جدید در قم
مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی تا پایان سال تکمیل می‌شود
شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.