آزادسازی ۹۰ ملک در پروژه ساماندهی قبرستان نو

شهردار قم گفت: پروژه ساماندهی قبرستان نو که وضعیت سیما و منظر و ترافیک خیابان امیرکبیر را ساماندهی می‌کند در حال پیگیری بوده و تا کنون ۹۰ ملک در این پروژه آزادسازی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آزادسازی ۹۰ ملک در پروژه ساماندهی قبرستان نو
شناسه : 83132 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات شهرداری قم در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: پروژه‌های هسته مرکزی شهر قم، محور اقدامات شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ بود که از جمله می‌توان به پروژه ساماندهی قبرستان نو اشاره کرد که ۵ هکتار فضای باز شهری اطراف حرم مطهر ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۹۰ ملک در این طرح آزادسازی شده است، افزود: این پروژه وضعیت ترافیکی و سیما و منظر غرب حرم مطهر را ساماندهی خواهد کرد.

شهردار قم خاطرنشان کرد: در پروژه چهل اختران، پارکینگ آماده شده و آزادسازی نیز در حال انجام است و ادامه خیابان برقعی نیز در حال بررسی و اجرای مقدمات است.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: ۶۴ مغازه در مجاورت حرم مطهر باید آزاد شود و ۱۶ پلاک فرسوده نیز اطراف حرم قرار دارد که عبور و مرور مردم را دچار مشکل می‌کند و تصمیم داریم با استفاده از اراضی ۴۸ هکتاری برای این املاک شرایط بهتری ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از پروژه‌های مهم سال آینده تونل امام موسی صدر در خیابان اراک است که پروژه‌ای بسیار حساس بوده و نزدیک به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نوشته های مشابه
جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم برگزار می‌شود
حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
ساخت ۱۷ بوستان جدید در قم
مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی تا پایان سال تکمیل می‌شود
شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.