پیگیری دقیقه نودی برای احیای اوراق مشارکت متروی قم

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با بیان اینکه در روزهای پایانی سال گذشته نگرانی‌هایی نسبت به کاهش ۱۳۰۰ میلیارد تومانی مبلغ اوراق مشارکت قطار شهری قم وجود داشت، گفت: در نهایت با پیگیری‌های صورت گرفته در ساعات پایانی ۲۸ اسفند سال ۱۴۰۲، مبلغ اوراق مترو قم از ۸۰۰ میلیارد به دو هزار و پانصد میلیارد تومان افزایش یافت و به تأیید بانک مرکزی رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیگیری دقیقه نودی برای احیای اوراق مشارکت متروی قم
شناسه : 83129 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا انگشت‌باف با اشاره به وجود مشکلاتی در تأیید دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت قطار شهری قم برای سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: در روزهای پایانی سال گذشته نگرانی‌هایی نسبت به کاهش ۱۳۰۰ میلیارد تومانی مبلغ اوراق مشارکت قطار شهری قم وجود داشت که تکمیل پروژه متروی قم را با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌کرد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در ساعات پایانی ۲۸ اسفند سال ۱۴۰۲، مبلغ اوراق مترو قم از ۸۰۰ به ۲,۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت و در نهایت نیز مجوز نهایی انتشار اوراق به مبلغ ۲۵,۰۰۰ میلیارد ریال ساعت ۲۳ روز ۲۸ اسفند از بانک مرکزی اخذ شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای تکمیل فاز دو خط اول متروی قم تا مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: تأیید اوراق مشارکت ۲۵۰۰ میلیارد تومانی می‌تواند سازمان قطار شهری را به این هدف نزدیک کند.

انگشت باف تصریح کرد: با این اتفاق بیش از ۲۶ درصد بودجه ۱۴۲ هزار میلیارد ریالی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳، متعلق به پروژه‌های عمرانی و تملکی سازمان قطار شهری قم است که نشان می‌دهد این پروژه‌های در اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر قم قرار دارد.

نوشته های مشابه
جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم برگزار می‌شود
حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
ساخت ۱۷ بوستان جدید در قم
مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی تا پایان سال تکمیل می‌شود
شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.