آمادگی شهر برای پذیرایی از زائران و مسافران بهاری

نایب رئیس شورای شهر قم از آمادگی شهر در برگزاری جشن‌های نوروزی و پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی خبر داد و گفت: شهرداری در همه مناطق و سازمان‌های تابعه آماده ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و زائران بوده و چهره شهر بهاری شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی شهر برای پذیرایی از زائران و مسافران بهاری
شناسه : 83057 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن طلایی با اشاره به آغاز تعطیلات نوروزی و آمادگی شهر در پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی اظهار داشت: شهر قم همیشه یکی از مقصدهای سفرهای نوروزی بوده و از سراسر کشور به‌خصوص برای آغاز سال نو در حرم مطهر به این شهر سفر می‌کنند.

وی حضور سالانه ۲۰ میلیون زائر و مسافر را در شهر قم یادآور شد و افزود: برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران شهرداری در روزهای پایانی سال در آمادگی کامل به سر می‌برد.

نایب رئیس شورای شهر قم تصریح کرد: علاوه بر شهرداری مرکز و مناطق هشتگانه، سازمان آتش‌نشانی، سازمان اتوبوسرانی، سازمان مدیریت پسماند و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری قم در آمادگی صددرصدی هستند.

وی یادآور شد: همچنین جهت تأمین میوه شب عید سازمان میادین غرفه‌های ویژه‌ای را علاوه بر بازارچه‌های ریحان تدارک دیده تا مردم میوه موردنیاز خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تأمین کنند.

طلایی ادامه داد: سیما و منظر شهر نیز با اکران المان‌های بهاری و کاشت گل‌ها در میادین و معابر و همچنین نورپردازی ویژه ماه رمضان و نوروز آماده‌شده و چهره شهر تغییر کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان کرده و امیدواریم در این ایام شهروندان و زائران از فضای آماده شهر بهره برده و شاهد افزایش نشاط اجتماعی در شهر باشیم.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.