کشف خشکبار قاچاق در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از 6 میلیارد ریال خشکبار قاچاق از یک دستگاه کامیونت ایسوز در استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف خشکبار قاچاق در قم
شناسه : 8146 | انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و با اطلاع از اینکه فردی قصد دارد با یک کامیونت اقدام به قاچاق محموله خشکبار به ارزش چندین میلیارد ریال کند، عملیات شناسایی و توقیف کامیونت و راننده آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد بارگیری در یکی از استان های جنوبی انجام شده و مقرر است با عبور از محورهای مواصلاتی استان قم در شهر تهران تخلیه و توزیع شود، بنابراین مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان موفق شدند کامیونت موصوف را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، توقیف و راننده آن را دستگیر کنند.

سردار آقاخانی ادامه داد: خودرو برای بررسی دقیق تر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل و در بازرسی اولیه مشخص شد تریلر حامل حبوبات بوده است اما پس از شمارش کالا و مطابقت با اسناد ارائه شده، مقادیر زیادی گردو به همراه مغز گردو قاچاق کشف شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده مشخص شد، خشکبار کشف شده شامل هزار و یکصد کیلوگرم گردو و ۲ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم مغز گردو بوده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده ۶ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۴۸۲ هزار ریال برآورد شده که متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.