میزبانی اداره‌کل ارشاد قم از هنرمندان و خبرنگاران در جشنواره فجر

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال با تصمیم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، امکان تماشای رایگان آثار چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر برای اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه فراهم شد و تلاش کردیم میزبان شایسته‌ای برای این عزیزان باشیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
میزبانی اداره‌کل ارشاد قم از هنرمندان و خبرنگاران در جشنواره فجر
شناسه : 81454 | انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد کاظم رضوانی در حاشیه شب پایانی چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر در قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیز قم پذیرای آثار جشنواره فیلم فجر بود و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تلاش کرد میزبان شایسته‌ای برای عموم علاقه‌مندان باشد.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مهم اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در سال‌های پیشین، ضرورت اختصاص یک سینمای ویژه برای نمایش آثار جشنواره برای این عزیزان بود که خوشبختانه امسال با تدبیر اداره‌کل و حمایت دکتر عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم این دغدغه رفع شد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: امسال پیش از شروع جشنواره در نشستی که اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با انجمن سینماداران داشت مقرر شد سینما ونوس به عنوان محل اصلی جشنواره پذیرای اصحاب فرهنگ و هنر باشد.

رضوانی تصریح کرد: سینما ونوس در طول برگزاری جشنواره در هر سانس به طور میانگین پذیرای ۲۰۰ نفر از مسئولان، هنرمندان، فیلمسازان پیشکسوت و جوان، هنرجویان سینما، خبرنگاران، فعالان فضای مجازی، طلاب و روحانیون و پژوهشگران بود.

وی افزود: امسال خوشبختانه اهالی فرهنگ و هنر دغدغه تهیه بلیت نداشتند و فیلم‌های جشنواره به صورت رایگان برای این عزیزان به نمایش درآمد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، گفت: امسال جشنواره فجر در قم با شعار «انتخاب خوب، حال خوب» برگزار شد و هر شب تعدادی از رأی اولی‌ها به صورت رایگان به تماشای آثار جشنواره نشستند.

نوشته های مشابه
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.