راه‌اندازی بازارچه‌های مشاغل خانگی در محلات شهر قم

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قم گفت: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقا پیدا کند و بازارچه‌های مشاغل خانگی در محلات شهر قم ایجاد شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی بازارچه‌های مشاغل خانگی در محلات شهر قم
شناسه : 80758 | انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نرجس نیازمند در نشست صمیمی با مردم محله شیخ‌آباد منطقه ۲ قم در مسجد امام رضا (ع) اظهار کرد: تشکیل کمیسیون زنان و خانواده یکی از اتفاقات خوب شورای ششم بود که در محورهایی از جمله آموزش، آسیب‌های اجتماعی، ورزش و نشاط اجتماعی و مشاغل فعالیت دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در خصوص حمایت از زنان و مشاغل خانگی افزود: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقا پیدا کرده و شهرداری قم با استفاده از ظرفیت سازمان میادین با ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانگی ثابت و توزیع اقلام مورد نیاز مردم، این بازارچه‌ها را راه اندازی کرده است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قم کنترل بازار و قیمت را از محاسن این بازارچه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این مسئله به نفع مردم خواهد بودو رونق این بازارچه‌ها هم برای تولیدکنندگان و هم برای مصرف‌کنندگان محصولات می‌تواند مفید و اثرگذار باشد.

نیازمند یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه دو را راه‌اندازی بوستان خانواده با اعتبار ۲۲ میلیارد دانست که هزینه تملک و احداث آن رقم خورده است و افزود: همکاری میان سازمان آب و فاضلاب استان و شهرداری در راستای ایجاد ایستگاه‌های آب شیرین انجام شده است تا مردم در این عرصه نیز مشکلی نداشته باشند.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.