بسیج کامل تجهیزات و امکانات شهرداری برای نیمه شعبان

معاون خدمات شهری شهرداری قم از بسیج کامل و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای مناسبت‌های مختلف ماه رجب تا ماه مبارک رمضان و به‌ویژه نیمه شعبان در شهرداری قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بسیج کامل تجهیزات و امکانات شهرداری برای نیمه شعبان
شناسه : 80559 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در جلسه ویژه خدمات شهری برای آمادگی مدیریت شهری در ایام نیمه شعبان ضمن تشریح برنامه‌های پیش رو، اظهار کرد: تمهیدات ویژه برای ایام شعبانیه و گرامیداشت دهه فجر و ۲۲ بهمن و برگزاری انتخابات و هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر با عید نوروز پیش‌بینی‌شده و اقداماتی چون بررسی وضعیت تسهیلات رفاهی در سطح شهر و مناطق هشتگانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی، برگزاری مراسم نیمه شعبان را یک اقدام فراملی و استانی دانست و افزود: پیش‌بینی‌های لازم به‌منظور ارائه خدمات رفاهی مناسب به زائران حرم کریمه اهل‌بیت و نمازگزاران مسجد جمکران انجام‌شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: آذین‌بندی، تبلیغات محیطی، نورپردازی، فضاسازی مبادی ورودی شهر، نظافت سطح شبکه معابر، انتقال پسماندهای شهری، تأمین نیروهای نگه‌دارنده، آماده‌سازی پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها و رسیدگی به تسهیلات رفاهی چون سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها ازجمله اقداماتی است که در دستور کار مجموعه خدمات شهری قرارگرفته است.

اصفهانیان‌مقدم اضافه کرد: مراسم نیمه شعبان همچون سنوات گذشته با رویکرد مردم محوری با محوریت مردم، مساجد و هیئت‌های مذهبی پیش‌بینی‌شده تا شورونشاط در مناطق هشتگانه و پیرامون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه نیمه شعبان، فضای سبز بلوار پیامبر اعظم (ص) به‌ طول هفت کیلومتر احیا شده و نورپردازی این معبر نیز تکمیل‌ شده است.

نوشته های مشابه
جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم برگزار می‌شود
حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
ساخت ۱۷ بوستان جدید در قم
مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی تا پایان سال تکمیل می‌شود
شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.