اجرای بهسازی فضای سبز بلوار شهید خداکرم قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از اجرای بهسازی فضای سبز بلوار شهید خداکرم خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان بهمن‌ماه این پروژه به پایان برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای بهسازی فضای سبز بلوار شهید خداکرم قم
شناسه : 80549 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به آغاز بهسازی فضای سبز بلوار شهید خداکرم و میدان شهید اوسطی اظهار داشت: این محور از ورودی‌های مهم شهر بوده و توجه ویژه به سیما و منظر آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های زیادی برای بهسازی و کاشت گونه‌های مختلف گیاهی برای این پروژه وجود دارد، ابراز کرد: وجود لایه سنگ بستر، بالا بودن آب‌های سطحی و شوری آب و همچنین نبود آب در دسترس سبب ایجاد محدودیت در بهسازی فضای سبز این محور شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ادامه داد: وجود مجتمع‌های عالی آموزشی مانند دانشگاه صنعتی استان و دانشگاه پردیس و همچنین ساختمان‌های دستگاه‌های مختلف سبب شده که توجه به سیما و منظر این محور از ضروریات باشد.

وی با تأکید بر اینکه فاز نخست بهسازی فضای سبز محور شهید خداکرم سال قبل انجام شد، تصریح کرد: از ابتدای پاییز نیز فاز دوم این پروژه آغاز شده است و امیدواریم تا پایان بهمن‌ماه به پایان برسد.

جوادیان خاطرنشان کرد: علاوه بر تلاش برای زیبایی منظر بلوار شهید خداکرم، تلاش شده که از گونه‌های کم آب‌بر و با کاهش حجم قابل‌توجه چمن‌کاری شاهد کاشت درختان مثمر مانند زیتون و انار در بلوار باشیم که در طراحی کاشت پیش‌بینی‌شده است.

وی از برآورد هزینه بهسازی فضای سبز بلوار شهید خداکرم را حدود چهار میلیارد ریال خبر داد.

نوشته های مشابه
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
دیدار شهردار قم با مدیرکل آموزش و پرورش استان/ تقدیر از مقام معلم
بهره‌مندی از تجربیات سازمان میادین میوه‌وتره‌بار تهران در قم
پایان عملیات اصلاح هندسی بلوار شهید سلیمانی
آسفالت آرامستان بهشت معصومه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.