اجرای ۲۵۶۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی در پروژه تونل غدیر

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با تأکید بر اینکه ۵ هزار میکسر بتن‌ریزی در پروژه تونل غدیر انجام‌شده است، گفت: ۲۵ هزار و ۶۰۰ مترمکعب حجم بتن‌ریزی در این پروژه بوده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۲۵۶۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی در پروژه تونل غدیر
شناسه : 80295 | انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود بخشی در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های تونل غدیر و فاز پنجم بلوار عمار یاسر در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به جزئیات پروژه تونل غدیر اظهار کرد: ادامه تونل غدیر یکی از پروژه‌های شاخصی است که توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به سرانجام رسیده است.

وی مجری پروژه تونل غدیر را سازمان توسعه و عمران شهرداری قم دانست و افزود: از دلایل شاخص بودن این پروژه می‌توان به قرارگیری در هسته مرکزی شهر، هم‌جواری با حرم مطهر و روبه‌رو شدن با چالش‌هایی چون تأسیسات شهری اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه پروژه تونل غدیر در مراحل پایانی قرار دارد، تصریح کرد: در تلاشیم تا چند روز آینده عملیات پایانی و عمرانی سازه تونل غدیر و کنار گذرهای رمپ خروجی به پایان رسیده را به شهرداری قم تحویل دهیم.

وی با تأکید بر اینکه ۵ هزار میکسر بتن‌ریزی در این پروژه انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار و ۶۰۰ مترمکعب حجم بتن‌ریزی در تونل غدیر بوده است.

بخشی با اشاره به حجم میلگرد استفاده‌شده در این پروژه ابراز کرد: ۲۶۰۰ تن میلگرد معادل ۱۳۰ تریلی در پروژه تونل غدیر استفاده‌شده است.

وی اضافه کرد: ۱۳۰ هزار مترمکعب معادل ۲۰هزار سرویس کامیون حجم خاک‌برداری تونل غدیر و حدود ۱۱ هزار مترمربع عرشه سازی شده و ۹ هزار مترمربع طول دیوارهای نمایی تونل و کنار گذر رمپ‌ها است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم چالش‌ها و مشکلات این پروژه را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: وجود تأسیسات قدیمی زیر کد صفر و تداخل آن با اجرای پروژه روند پروژه را با مشکل و تأخیر روبه‌رو کرده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسیر در جهت تکمیل یکی دیگر از رینگ‌هایی ترافیکی سطح شهر که محور کمربندی را به هسته مرکزی شهر متصل می‌کند، نیز تأثیرگذار است.

نوشته های مشابه
جشن بزرگ محفل در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه عکس «بی‌چگونگی» در قم
آغاز دوره پوسیدگی بافت تاریخی قم
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
آغاز به کار کارگروه نشاط اجتماعی بانوان و خانواده در شهرداری قم ‏
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.