آغاز عملیات عمرانی بوستان خانواده در منطقه ۲ قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: طرح احداث بوستان خانواده در منطقه دو در مرحله اجرایی است و بنا بر پیش‌بینی‌های صورت گرفته این بوستان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز عملیات عمرانی بوستان خانواده در منطقه ۲ قم
شناسه : 79955 | انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی در خصوص احداث بوستان خانواده در منطقه، اظهار کرد: تملک باغ صادقی در خیابان چمران انجام‌شده و فرایند اخذ مجوز ساخت بوستان خانواده از مراجع ذی‌ربط صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه فرایند جابجایی چند اصله درخت و لوله‌کشی شبکه انشعاب در حال انجام است، افزود: پیش‌بینی‌شده این بوستان خانوادگی با اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان در شهریور سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم در خصوص بوستان امام رضا (ع)، تصریح کرد: پروژه طرح توسعه بوستان امام رضا (ع) فازبندی شده و فاز اول و فاز دوم بوستان امام رضا (ع) در امتداد بلوار امام رضا (ع) با مساحت ۳۵۰۰ مترمربع به مرحله اجرایی رسیده و در حال حاضر در مرحله تکمیل و رفع نواقص بوستان هستیم.

حسینی با اشاره به مطالبه مردم منطقه نسبت به توسعه فضای سبز، گفت: تملک باغ صادقی در همین مسیر صورت گرفت تا بتوانیم سرانه فضای سبز شهری را در این منطقه ارتقا دهیم.

وی با اشاره به هزینه‌بر بودن تملک فضای سبز در بافت شهری، ادامه داد: شهرداری قم آماده تملک باغ‌های شهری برای ارتقای سرانه فضای سبز و حفظ این باغ‌هاست.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.