اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به پروژه‌های ترافیکی منطقه ۶ قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان بودجه به پروژه‌های ترافیکی منطقه خبر داد و گفت: اجرای خط‌کشی و ترمیم علائم ترافیکی از مسائل مورد توجه در منطقه شش است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به پروژه‌های ترافیکی منطقه ۶ قم
شناسه : 79218 | انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های ترافیکی و بودجه ۲۰ میلیارد تومانی منطقه شش شهرداری قم در این زمینه، اظهار کرد: یکی از کارهایی که در منطقه انجام‌شده اجرای ۸۲ کیلومتر خط‌کشی در معابر منطقه بوده است.

وی ایمن‌سازی معابر را یکی از برنامه‌های منطقه دانست و افزود: اصلاح ویلچر روها و هم‌سطح سازی کوچه‌های فرعی به اصلی و رفع مشکلات پیاده‌روها به اولویت در حال اجرا است و همچنین اصلاح هندسی معابر نیز در دستور کار قرارگرفته است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم اضافه کرد: تا امروز اصلاح هندسی خیابان شهید فهیمی، تقاطع حمزه سیدالشهدا با توحید، میدان کشاورز و ابتدای بعثت انجام‌شده و پیاده‌روها نیز موزاییک و مسیر ویلچر روها اجراشده است.

ترکمن از اصلاح ورودی و خروجی کمربندی امام علی(ع) به سمت جعفریه نیز خبر داد و تصریح کرد: تابلوهای هدایت مسیر به‌روز شده و در صورت نبود تابلو، کمبودها برطرف شده است، همچنین المان ورودی سمت جعفریه هم در حال اجراست و نورپردازی آن باوجود دو مرحله سرقت به‌زودی دوباره اجرایی می‌شود.

وی تأکید کرد: فضای سبز ورودی سمت جعفریه نیز در حال آماده‌سازی است و زیباسازی برای آن ردیف ویژه گذاشته تا مسیر به شکل مناسبی برای شهروندان آماده شود.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.