آمادگی کامل برای تدفین شهدای گمنام در بوستان‌های منتخب قم

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: از بوستان‌های منتخب برای تدفین شهدا بازدید شده و هر کاری نیاز است در بوستان‌ها انجام خواهد شد تا بهترین‌ها برای شهدا رقم بخورد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی کامل برای تدفین شهدای گمنام در بوستان‌های منتخب قم
شناسه : 79051 | انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در جلسه ویژه کمیسیون خدمات شهری جهت هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در بوستان‌ها از آمادگی شهرداری برای برگزاری مراسم تشیع و تدفین شهدا خبر داد و اظهار داشت: از دو هفته قبل مجموعه مدیریت شهری اعم از مناطق، معاونت‌ها و سازمان‌ها برای برگزاری این مراسم به میدان آماده‌اند.

وی دفن ۶ شهید گمنام در بوستان‌ها را افتخاری برای قم دانست و افزود: شهرداری قم در تمام مراحل از تشییع تا تدفین و ساخت مقبره شهدا با تمام امکانات در میدان است و ازاین‌پس باید برنامه‌های این بوستان‌ها با قداست شهدا برگزار شود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: بوستان‌هایی که شهدا در آن دفن می‌شوند باید هیأت امنا داشته باشند و برنامه‌های فرهنگی آن‌ها متفاوت از سایر بوستان‌ها اجراشده و به کانون تجمع خانواده‌های متدین و بسیجیان در شهر تبدیل شود.

وی تأکید شهردار قم را بر حفظ شأن شهدا در بوستان‌ها یادآور شد و گفت: با وجود اینکه این برنامه در بودجه دیده نشده اما تمام‌کارها از ساخت باکس بتنی و فضاسازی، تبلیغات محیطی تا مقدمات اولیه برای ساخت مقبره انجام‌شده است.

اصفهانیان مقدم ابراز کرد: با وجود تمام‌کارهایی که انجام‌شده اما باید کار مردمی پیش برود و پیشانی کار به دست مردم انجام شود همچنین این کار باید باشکوه تمام در شهر قم انجام شود زیرا قم به تعبیر مقام معظم رهبری شهر قیام و اقامه است و باید الگوی کشور باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تک‌تک بوستان‌ها بازدید شده و هر کاری نیاز است در بوستان‌ها انجام خواهد شد تا بهترین‌ها برای شهدا رقم بخورد.

نوشته های مشابه
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری قم افتتاح شد
بازدید رئیس سازمان محیط زیست از تالاب حوض سلطان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.