نخستین بازارچه حمایت از مشاغل خانگی در قم راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از احداث و گسترش بازارچه‌های ریحانه در راستای حمایت از مشاغل خانگی، توليدكنندگان كوچك و متوسط و فروشندگان كم سرمايه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نخستین بازارچه حمایت از مشاغل خانگی در قم راه‌اندازی می‌شود
شناسه : 78990 | انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صادقی امینی اظهار داشت: به‌منظور فراهم آوردن امکان دسترسی تولیدکنندگان کوچک و متوسط، اتصال فروشندگان کم سرمایه به بازار مصرف برای عرضه کالاهای تولید داخل و نیز حمایت از مشاغل خانگی دارای مجوز فعالیت؛ بازارچه ریحانه شماره یک واقع در خیابان نوبهار تأسیس و به‌زودی آغاز به کار خواهد کرد.

وی فضای غرف ایجاد شده در این بازارچه را مختص کسب و کار تولیدکنندگان و تولیدات مشاغل خانگی دانست و ابراز کرد: متقاضیان بومی و ساکنین استان قم، تولیدکنندگان کوچک و متوسط، فروشندگان کم سرمایه و مشاغل خانگی دارای مجوز فعالیت از وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتحادیه‌های صنفی می‌توانند در این بازارچه از مدت‌زمان حداقل یک هفته و حداکثر ۲ ماه فعالیت کنند.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم، گسترش این مراکز در سطح مناطق هشت‌گانه را از جمله اهداف و امور پراهمیت سازمان میادین برشمرد و افزود: درصدد هستیم تا ضمن افزایش تعداد بازارچه‌ها در سطح شهر و گسترش فضای حمایت از محصولات و تولیدات مشاغل خانگی، دامنه خدمات خود در این زمینه را توسعه دهیم.

نوشته های مشابه
آغاز دوره پوسیدگی بافت تاریخی قم
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
آغاز به کار کارگروه نشاط اجتماعی بانوان و خانواده در شهرداری قم ‏
اهمیت رویدادهای فناورانه در پیشبرد طرح‌های مدیریت شهری در قم
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.