نصب ۳۷۰ شیر هیدرانت در سطح شهر قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: تعداد ۳۷۰ شیر هیدرانت در سطح شهر فعال است که آب شهری برای همه آن‌ها وجود دارد و چنانچه آب سراسر شهر قطع شود بازهم باید آب آتش‌نشانی وجود داشته باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب ۳۷۰ شیر هیدرانت در سطح شهر قم
شناسه : 78971 | انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی زندیه اظهار داشت: در بودجه سال جاری سازمان آتش‌نشانی ۳۰ میلیارد تومان برای خرید وسایل مورد نیاز آتش‌نشانی، ۶۰ میلیارد تومان برای فعالیت‌های عمرانی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و ستاد فرماندهی و ساختمان مرکزی، ۱۰ میلیارد تومان برای مرکز آموزش و ۱۵ میلیارد برای بازسازی ایستگاه شماره سه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نصب شیرهای هیدرانت در سطح شهر، افزود: تعداد ۳۷۰ شیر هیدرانت در سطح شهر فعال است که آب شهری برای همه آن‌ها وجود دارد و چنانچه آب سراسر شهر قطع شود بازهم باید آب آتش‌نشانی وجود داشته باشد که اکنون مورد توجه است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بافت فرسوده مناطق پرخطر ازجمله سه‌راه بازار تا میدان معلم هر ۱۰۰ متر شیر هیدرانت نصب‌شده است، اما در بعضی مناطق بافت فرسوده شهر تنها در معابر اصلی شیر هیدرانت نصب می‌شود.

زندیه با تأکید بر اینکه شیر هیدرانت روی خطوط اصلی آب نصب می‌شود تصریح کرد: بنابراین نمی‌توان در کوچه‌های باریک آن را نصب کرد، اما جانمایی به نحوی صورت گرفته است که در هیچ معبری کمبود فشار آب برای مواقع بحرانی وجود نداشته باشد و بتوان در اسرع وقت به محل حادثه آب‌رسانی کرد.

نوشته های مشابه
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
افتتاح مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.