ورودی‌های شهر قم سبز می‌شود

مدیرعامل سازمان سیما، ‎منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از آمادگی این سازمان برای ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهر قم خبر داد و گفت: پروژه فضای سبز در ورودی‌های تهران، جعفریه، جاده اراک، جاده اصفهان و جاده کاشان، طراحی و در حال اجراست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ورودی‌های شهر قم سبز می‌شود
شناسه : 78107 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جو‎ادیان با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در ورودی‌های شهر اظهار داشت: در سال‌های گذشته برنامه‌های جامعی برای ورودی‌های شهر قم طراحی‌شده که از اجزای مختلفی تشکیل‌شده است.

مدیرعامل سیما، ‎منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم افزود: پروژه فضای سبز و سیما منظر در ورودی‌های تهران، جعفریه، جاده اراک، جاده اصفهان و جاده کاشان طراحی و در حال اجراست.

وی در خصوص ورودی از سمت تهران تصریح کرد: مجوز عملیات در محدوده حریم داخل شهری صادر شده و طراحی فضای سبز این ورودی و قبل از عوارضی به عهده اداره کل راه و شهر‎سازی است.

جوادیان ادامه داد: مطابق قانون بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها، ایجاد فضای سبز خارج از حریم داخل شهری به عهده اداره کل راه و شهر‎سازی است و شهرداری اجازه کاشت ندارد.

وی با اشاره به مطالبه ایجاد شده برای ساماندهی ورودی‌های شهر قم خاطرنشان کرد: در این عرصه چند دستگاه دخیل بوده و باید کنار هم به ایفای نقش بپردازند.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.