نصب سامانه هوشمند کنترل تردد در ورودی میدان میوه‌وتره‌بار شهید رجایی

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: سامانه هوشمند کنترل تردد میادین میوه‌وتره‌بار با استفاده از آنتن‌های RFID و دوربین‌های پلاک‌خوان، قادر به شناسایی خودرو و کسر عوارض به‌صورت خودکار بوده و قصد داریم جهت کنترل تردد وسایل نقلیه، این پروژه را عملیاتی کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب سامانه هوشمند کنترل تردد در ورودی میدان میوه‌وتره‌بار شهید رجایی
شناسه : 78085 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، طی جلسه‌ای در محل اتحادیه صنف بارفروشان و عوامل توزیع میوه‌وتره‌بار استان قم با حضور صادقی امینی، مدیرعامل سازمان میادین و اعضای اتحادیه بارفروشان در راستای حل مشکلات میدان بزرگ میوه‌وتره‌بار شهید رجایی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

صادقی امینی ضمن تأکید بر رسیدگی به تخلفات ساختمانی غرف مستقر و فعال میدان بزرگ میوه‌وتره‌بار شهید رجایی، بیان کرد: اضافه بنای غرفی که تخلف ساخت دارند باید بررسی و در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح شود.

وی برنامه‌ریزی جهت استقرار سامانه هوشمند کنترل تردد میادین میوه‌وتره‌بار را جزو برنامه‌های اولویت‌دار سازمان برشمُرد و افزود: سامانه هوشمند کنترل تردد میادین میوه‌وتره‌بار با استفاده از آنتن‌های RFID و دوربین‌های پلاک خوان، قادر به شناسایی خودرو و کسر عوارض به‌صورت خودکار بوده و قصد داریم جهت کنترل تردد وسایل نقلیه، این پروژه را عملیاتی کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم رعایت حریم کسب، عدم استقرار باسکول‌های غیرمجاز و صدور فاکتورهای متحدالشکل و واحد توسط عوامل فروش را مورد تأکید قرار داد و گفت: رفع سد معبر ورودی و کنترل ترافیک توسط عوامل انتظامی، احداث سایبان غرف و نوسازی و مرمت مسجد میدان شهید رجایی از مسائل مهمی است که توسط سازمان میادین بررسی و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

اعضای اتحادیه نیز در این جلسه با بیان مهمترین مشکلات موجود، خواستار کنترل ترافیک شدید ساعات اولیه روز در محدوده میدان میوه و تره‌بار و رفع سد معبر وانت‌بارهای میوه‌فروش شدند.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.