لزوم تسهیلگری در امور زائران مسجد جمکران

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در تسهیلگری امور زائران در جمکران گفت: مسئولیت مدیریت شهری در رفع دغدغه رهبری سنگین بوده و بدون همکاری و تعامل بین مدیریت شهری و مسجد مقدس جمکران نمی‌توانیم کاری پیش ببریم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم تسهیلگری در امور زائران مسجد جمکران
شناسه : 78068 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اکبر اجاق‌نژاد در دیدار با اعضای شورای شهر قم، اظهار داشت: باید بدانیم جمکران منطقه پنجاه سال گذشته نیست.

وی تأکید کرد: امام زمان (عج) مسجد مقدس جمکران را برای امروز می‌خواسته و طی این هزار سال گذشته مانند امروز نقش اجتماعی و فرهنگی نداشته است.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران امروز به یک پایگاه ملی و بین‌المللی تبدیل‌شده است و نگاه به جمکران باید نگاهی بین‌المللی باشد و مقام معظم رهبری نیز بر توسعه مسجد مقدس جمکران تأکیددارند.

وی با اشاره به دورترین تمام نقاط جهان بیان کرد: هرکجای جهان که شیعیان جمع شده‌اند مسجد مقدس جمکران را می‌شناسند و این واقعیت وجود دارد که باید باور کنیم که مسجد مقدس جمکران امروز بین‌المللی شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اجاق‌نژاد داشتن نگاهی انتقادی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید اشکالات موجود در خدمات‌رسانی در این محدوده رفع شود و مقام معظم رهبری خواستار تسهیلگری امور زائران در این منطقه شده است.

وی در پایان تأکید کرد: مسئولیت مدیریت شهری در دغدغه رهبری سنگین بوده و بدون همکاری و تعامل بین مدیریت شهری و مسجد مقدس جمکران نمی‌توانیم کاری پیش ببریم و باید این جلسات تکرار شود.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
۵۰۰۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.