مشارکت شهرداری قم در برگزاری یادواره شهیدان زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‎‌الملل شهرداری قم گفت: به دنبال برگزاری یادواره شهیدان زین‌الدین و بیش از ۶۰۹۰ شهید استان، شهرداری قم در حوزه‌های مختلفی در این یادواره مشارکت دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشارکت شهرداری قم در برگزاری یادواره شهیدان زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان
شناسه : 77537 | انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی تبلیغی یادواره شهیدان زین‌الدین و بیش از ۶۰۹۰ شهید استان با اشاره به برگزاری این یادواره اظهار داشت: شهرداری قم در برگزاری یادواره شهیدان زین‌الدین و بیش از ۶۰۹۰ شهید استان مشارکت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته تبلیغی یادواره شهدای استان بر عهده اداره کل ارتباطات و کمیته فرهنگی بر عهده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم است، افزود: مجموعه شهرداری در فضاسازی شهری، اطلاع‌رسانی، هماهنگی حمل‌ونقل عمومی در راستای تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان، همکاری در چاپ و نشر اقلام فرهنگی، حوزه خدمات شهری، تأمین برخی تجهیزات و امکانات و فضاسازی‌های فرهنگی اجتماعی در یادواره حضوری فعال خواهد داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‎الملل شهرداری قم با اشاره به فضاسازی‌های شهری در جهت برگزاری یادواره شهدای استان قم تصریح کرد: تمهیدات لازم به‌منظور تبلیغات محیطی انجام شده و اطلاع‌رسانی در عرشه‌های پل، پرتابل‌ها و۳ نمایشگر شهری اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل رفت‌وبرگشت شهروندان به یادواره در چندین نقطه شهر تعدادی ناوگان اتوبوس‌رانی تدارک دیده خواهد شد که آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

نوشته های مشابه
جشن بزرگ محفل در قم برگزار شد
آغاز دوره پوسیدگی بافت تاریخی قم
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
آغاز به کار کارگروه نشاط اجتماعی بانوان و خانواده در شهرداری قم ‏
اهمیت رویدادهای فناورانه در پیشبرد طرح‌های مدیریت شهری در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.