پویش کتابخوانی «من یار مهربانم» در قم برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم از برگزاری پویش کتابخوانی «من یار مهربانم» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پویش کتابخوانی «من یار مهربانم» در قم برگزار می‌شود
شناسه : 77533 | انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد ترویج کتاب و کتابخوانی را امری مهم دانست و اظهار داشت: توانایی خواندن، یکی از مهم‌ترین مهارت‌های اساسی دنیای امروز بوده و مطالعه برای داشتن ارتباط با جامعه امروزی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان به‌ویژه دانش آموزان ابراز کرد: این پویش به‌منظور گسترش فرهنگ مطالعه کتاب‌های غیر درسی برای کودکان و نوجوانان و دانش آموزان در گروه سنی ۸ تا ۱۵ سال همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم، هدف از برگزاری این پویش را ایجاد انگیزه برای مطالعه، تقویت سواد خواندن و آشنایی با مفاهیم مختلف دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها برای پرورش و تربیت کودکان و نوجوانان به‌ویژه دانش آموزان که سرمایه‌های عظیم جامعه محسوب می‌شوند، کتاب است و ترویج عادت مطلوب کتاب‌خوانی نقش مهمی در توسعه و ارتقای دانش، آگاهی و تشویق دانش آموزان به مشارکت در امور فرهنگی دارد.

وی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی و میزان گرایش به مطالعه یکی از شاخص‌های رشد و توسعه به شمار می‌رود، مطرح کرد: آنچه که انسان را توانمند می‌سازد و به قله‌های موفقیت می‌رساند مطالعه است.

طباطبایی‌نژاد در پایان افزود: پویش من یار مهربانم به همت کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در پویش می‌توانند با ارسال کلمه «کتاب» به شماره ۰۹۱۲۰۶۹۸۳۲۰ ثبت‌نام کنند و پس از برگزاری پویش به ۵۰ شرکت‌کننده به‌قیدقرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
۵۰۰۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.