رصد و پیگیری مستمر پروژه‌های هسته مرکزی شهر قم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه پروژه‌های شاخص هسته مرکزی شهر در استانداری قم در قالب جلسات ستاد بازآفرینی به‌صورت مستمر رصد می‌شود، گفت: طبق برنامه‌های صورت گرفته منطقه چهل اختران در قالب سه پروژه صحن، پارکینگ و بخشی از خود حرم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رصد و پیگیری مستمر پروژه‌های هسته مرکزی شهر قم
شناسه : 77043 | انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم معتمدی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری استانداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌های شاخص هسته مرکزی شهری قم در قالب جلسات مستمر رصد و پیگیری می‌شوند.

وی ادامه داد: پروژه بهسازی قبرستان نو و تملک مغازه‌های حاشیه خیابان اراک ازجمله پروژه‌های مهم هسته مرکزی شهر قم است که در جریان کار قرار دارند که ۸۴ مغازه تا سال آینده در این محدوده تملک خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به همکاری مدیریت شهری و مدیریت استان در اجرای این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: تملک پروژه بهسازی محله دروازه ری نیز از دیگر موضوعات مورد توجه است که با نقش‌آفرینی شهرداری قم تا پایان سال انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌های صورت گرفته منطقه چهل اختران در قالب سه پروژه صحن، پارکینگ و بخشی از خود حرم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

معتمدی در خصوص زمان عملیاتی شدن پروژه عمرانی تملک، گفت: در حال حاضر در مرحله تأمین منابع و هماهنگی هستیم و می‌کوشیم ظرفیتی ایجاد کنیم تا شهرداری با مردم توافقا‎‌تی انجام دهد.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.