ضرورت انتقال تجربه در سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های کشور

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان گفت: هم‌افزایی و انتقال تجربه در کار فرهنگی و اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری دوره هم‌اندیشی مدیرعاملان سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری‌های کشور است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت انتقال تجربه در سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های کشور
شناسه : 76252 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، هادی بلاغی در حاشیه حضور در دومین نشست مدیرعاملان سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های کشور، طی گفت‌وگویی خبری بیان کرد: ما شاهد برگزاری دومین دوره از نشست مدیرعاملان سازمان‌های فرهنگی به میزبانی شهر قم هستیم که قرار است در این نشست، در خصوص مسائل اجتماعی و فرهنگی هم‌اندیشی و انتقال تجارب شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم ان‌شاءالله توسط این نشست، توشه و ثمرات خوبی را کسب کنیم تا در برنامه‌های آینده شهر خودمان از این تجارب و اندوخته‌ها استفاده کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان گفت: رویکرد اصلی سازمان، مردمی‌ سازی فرهنگ و برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر همدان بوده که با تشکیل ستادهای مردمی در مناسبت‌های مختلف این اتفاق رقم می‌خورد.

بلاغی تشریح کرد: همانطور که مستحضرید آن سخنرانی سردار شهید سلیمانی که فرمود «ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم» در شهر همدان انجام شده بود؛ به همین منظور ستادی در همدان با عنوان «ما ملت امام حسینیم» و حضور دستگاه‌های اجرایی مربوطه شکل گرفته و در طول سال این ستاد با پشتیبانی دستگاه‌های دولتی و اجرا و ایده‌پردازی گروه‌های مردمی به اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی مختلفی در سطح شهر می‌پردازد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان با اشاره به اینکه شهر همدان از شهرهای مسیر در سفر اربعین به کربلای معلاست، گفت: با تشکیل ستاد مردمی اربعین در همدان، در طول ایام اربعین فضاسازی ویژه‌ای در سطح شهر انجام شده بود و حدود ۵۰ موکب و ایستگاه صلواتی در شهر همدان مشغول خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی بودند.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
۵۰۰۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.