نام‌گذاری روز شهرها یک اتفاق مهم و اساسی است

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد با اشاره به نام‌گذاری روزها برای هر شهر، گفت: این نام‌گذاری‌ها می‌تواند در ایجاد همبستگی اجتماعی و معرفی شهرها مؤثر باشد و در ادامه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری را به دنبال داشته باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نام‌گذاری روز شهرها یک اتفاق مهم و اساسی است
شناسه : 76249 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اکبر ایازی در حاشیه برگزاری دومین نشست مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری کشور در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: در ابتدا باید از زحمات تمام مجموعه‌های شهرداری قم و به ویژه سازمان فرهنگی شهرداری قم به منظور برگزاری این نشست قدردانی کنم.

وی افزود: در این همایش باید بتوانیم از تجربیات و نظرات هم استفاده کنیم چرا که این امر موجب پیشرفت روز افزون ما خواهد شد و امیدواریم به این دستاورد مهم در شهر قم دست یابیم.

ایازی با اشاره به روز قم گفت: نام‌گذاری روز شهرها یک اتفاق مهم و اساسی است و در شهر مقدس قم نیز سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم به نام روز قم نام‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: این نام‌گذاری‌ها می‌تواند در ایجاد همبستگی اجتماعی و معرفی شهرها مؤثر باشد و در ادامه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری را به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد با اشاره به تجربه موفق در شهرداری شهرکرد در حوزه فرهنگی گفت: شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد و مهمترین اتفاقی که در سازمان رخ می‌دهد این است که مجموعه شهروندان را با مدیران شهرداری پیوند دهیم.

ایازی گفت: ما در شهرکرد، شهر را به ۱۴ محله تقسیم کردیم و افراد تأثیرگذار را انتخاب و هر موضوعی که در نقاط مختلف شهر رقم می خورد، به کمک این عزیزان برطرف می کنیم.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
۵۰۰۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.