برنامه‌ای برای ساخت فرهنگسرا در قم نداریم

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: ما به مساجد نگاه راهبردی داریم و به همین خاطر در ساخت فرهنگسرا برنامه چندان جدی نداریم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه‌ای برای ساخت فرهنگسرا در قم نداریم
شناسه : 75903 | انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: اهمیت روز قم برای مدیریت شهری موضوعی هویتی است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ثبت روز قم در تقویم ملی افزود: بیشترین دغدغه ما این است که در گام نخست مردم قم این روز را بزرگ بدارند.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم، برنامه‌های شهرداری قم در این عرصه را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی با محوریت معرفی شهر قم، معرفی حوزه علمیه، معرفی نخبگان قم و معرفی دیگر ظرفیت‌های شهر تدوین شده است که شامل ۳۰ عنوان برنامه می‌شود و رویکرد سازمان فرهنگی در این عرصه، مسجدمحوری در محلات است.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم ادامه داد: ما به مساجد نگاه راهبردی داریم و به همین خاطر در ساخت فرهنگسرا برنامه چندان جدی نداریم.

وی گفت: در موضوع سرودهای خیابانی، سال‌های گذشته فعالیت مستمری داشته‌ایم و برای روز قم جشنواره ملی سرود قم را برگزار خواهیم کرد.

طباطبایی‌نژاد تأکید کرد: در حوزه تولید و محتوا در موضوع ایثار و شهادت گام بزرگی در شهرداری قم برداشته شد و ۱۷ فیلم مستند در حوزه دفاع مقدس ساخته شده است

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.