ضرورت معرفی ظرفیت‌های فرهنگی شهر قم

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر قم بر ضرورت معرفی ظرفیت‌های فرهنگی شهر قم نظیر بیش از یکصد کتابخانه عمومی و تخصصی به مناسبت «روز قم» تأکید کرد و گفت: می‌توانیم با شهرهایی که با شهر قم خواهرخوانده هستند، برنامه‌های مشترک برگزار و قم را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی معرفی کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت معرفی ظرفیت‌های فرهنگی شهر قم
شناسه : 75896 | انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، روح الله امراللهی با یادآوری تعبیر مقام معظم رهبری در نامیدن شهر قم به نام «شهر قیام و اقامه» افزود: برای بزرگداشت روز قم شهرداری کارهای زیادی انجام داده که برای اجرای هر یک از برنامه‌ها تیمی قدرتمند کار و پشتیبانی کرده است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر قم تصریح کرد: بعضی از برنامه‌ها را می‌توان با هم تلفیق کرد اما به‌صورت پررنگ‌تر و در فضاهای متنوع‌تری ارائه داد تا همه مردم بدانند مراسم آیینی و شاد روز قم برگزار می‌شود.

وی شهر قم را شهر کتابخانه‌ها عنوان کرد و گفت: باید در برگزاری روز قم به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی قم نظیر بیش از یکصد کتابخانه عمومی و خصوصی ازجمله کتابخانه‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آیت‌الله مرعشی نجفی پرداخته شود.

امراللهی تأکید کرد: همچنین روز قم فرصتی است که می‌توانیم ظرفیت‌های اقتصادی شهر را به‌خوبی معرفی کنیم و باید برای این معرفی از اصناف، کارخانه‌داران و اهالی صنایع‌دستی کمک گرفته و با برپایی بازارچه‌هایی این محصولات و سوغات قم  را به مسافران و سرمایه‌گذاران عرضه کنیم.

وی در پایان خواستار برگزاری برنامه‌های مشترک با شهرهای خواهرخوانده با قم شد و گفت: می‌توانیم با شهرهایی که با شهر قم خواهرخوانده هستند، برنامه‌های مشترک برگزار کنیم و قم را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی معرفی کنیم.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.