انتقاد از عدم تعامل برخی نهادهای استانی با مدیریت شهری

عضو شورای شهر قم خواستار میانجی‌گری استانداری در تعامل مدیریت شهری با سایر نهادها شد و گفت: متأسفانه امروز بعضی از ارگان‌ها مقابل مدیریت شهری هستند که استاندار محترم می‌تواند این مشکل را حل کرده و راه تعامل را بین دستگاه‌ها باز کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد از عدم تعامل برخی نهادهای استانی با مدیریت شهری
شناسه : 75864 | انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ماشاءالله سعادتمند در دیدار سید محمد آقامیری استاندار قم، نقش مدیریت شهری را در توسعه شهر موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: امروز توان و جایگاه مدیریت شهری در توسعه و پیشرفت شهر اثبات‌شده است و این پتانسیل نیاز به حمایت دارد.

وی با تأکید بر پذیرش نقش مدیریت شهری و شوراها در باور مدیران استانی افزود: مدیران استانی باید در گام نخست به توانایی‌های شورای شهر و شهرداری باور داشته باشند تا بتوانند حمایت لازم را از این نهاد داشته باشند.

عضو شورای شهر قم تصریح کرد: دغدغه شورای شهر به‌خصوص در دوره ششم توسعه شهر و پاسخگویی به مطالبات مردم بوده و در این راه با توجه به سند چشم‌انداز حرکت می‌کند و نیاز به هم‌افزایی بین دستگاه‌ها برای توسعه شهر است.

وی در پایان خواستار میانجی‌گری استانداری در تعامل مدیریت شهری با سایر نهادها شد و گفت: متأسفانه امروز بعضی از ارگان‌ها مقابل مدیریت شهری هستند که استاندار محترم می‌تواند این مشکل را حل کرده و راه تعامل را بین دستگاه‌ها باز کند.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.