برگزاری آموزش ایمنی ترافیکی برای دو هزار پاکبان و باغبان قمی

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از همکاری شهرداری و پلیس راهور در ارتقای آموزش ترافیکی خبر داد و گفت: با همکاری پلیس راهور، دو هزار پاکبان و باغبان شهرداری قم آموزش‌های ترافیکی دیده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری آموزش ایمنی ترافیکی برای دو هزار پاکبان و باغبان قمی
شناسه : 75205 | انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در بازدید سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان از ایستگاه شماره ۲۱ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و ۷ مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار داشت: وجه تشابه پلیس و آتش‌نشانی ایجاد ایمنی و امنیت در سطح شهر است.

وی با بیان اینکه ثمره این همکاری‌ها ایجاد امنیت و شرایط ایمن در شهر شده است، ابراز کرد: هر کجا توفیق همکاری خوبی بین پلیس و شهرداری به وجود آمده، خدمات‌رسانی به مردم در شرایط مطلوبی قرار گرفته است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: یکی از سیاست‌های شهرداری، افزایش آموزش‌ها و ارتقای فرهنگ شهروندی است و شهرداری آمادگی آموزش ایمنی عوامل دستگاه‌های مختلف را دارد.

وی از همکاری شهرداری و پلیس راهور در ارتقای آموزش ترافیکی خبر داد و افزود: با همکاری پلیس راهور، دو هزار پاکبان و باغبان شهرداری قم آموزش‌های ترافیکی دیده‌اند که نقش مهمی در کاهش تصادفات و حوادث داشته است.

اصفهانیان‌مقدم با تأکید بر آمادگی آتش‌نشانی قم برای ارتقای ایمنی مراکز تحت نظارت پلیس و کلانتری‌ها و تهیه چک‌لیست ایمنی این مراکز اذعان کرد: در ایام ماه‌های محرم و صفر بیش از هزار و ۷۰۰ مسجد، حسینیه، تکایا، ایستگاه صلواتی و… بازدیدهای ایمنی شد که خوشبختانه شاهد هیچ‌گونه حوادثی در این ایام نبودیم.

وی با اشاره به نقش و اهمیت مشارکت شهروندان در پیشبرد برنامه‌ها و اقدامات عنوان کرد: مشارکت مردمی گره‌گشای بسیاری از مسائل به‌ویژه در حوزه اجتماعی است و شهرداری در سال‌های گذشته تلاش کرده حجم مشارکت‌های مردمی در اجرای برنامه‌ها را افزایش دهد.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
۵۰۰۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.