الگوسازی اجرای طرح کوچه‌های آسمانی در کشور

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پایه‌ای برای توسعه و تقویت ارتباطات اجتماعی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
الگوسازی اجرای طرح کوچه‌های آسمانی در کشور
شناسه : 75068 | انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت در جلسه هماهنگی برگزاری سومین مرحله از آیین کوچه‌های آسمانی، با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اولویت‌های مهم و اصلی شورای اسلامی شهر قم و به‌صورت ویژه کمیسیون خدمات شهری است گفت: ترویج چنین ارزش‌هایی باهدف آشنایی نسل جوان و کودکان با الگوهای دفاع مقدس و آشناسازی نسل سوم و چهارم انقلاب با شهیدان و همچنین در جهت توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر و افزایش تعاملات اجتماعی امری مهم و حیاتی است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم افزود: شهرداری قم از طریق برگزاری مراسمات مذهبی، ایجاد امکانات عمومی مخصوص ترویج این ارزش‌ها، و حمایت از پروژه‌های فرهنگی در این زمینه تلاش کم‌نظیری دارد که بر خود  لازم می‌دانیم از این تلاش‌ها تقدیر و تشکر نمایم.

وی با اشاره به برگزاری آیین کوچه‌های آسمانی افزود: تاکنون حدود ۸۰۰ خیابان و کوچه در شهر قم به تابلو منقش به تمثال شهدا مزین شده  که شورای اسلامی شهر و به‌ویژه کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین تلاش می‌کند تا پایان سال آینده پیگیری لازم به‌منظور تکمیل  این طرح را در دستور کار خود قرار دهد.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
۵۰۰۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.