مسیر اتوبوس تندرو بلوار آیت‌الله بروجردی قم ایمن‌سازی می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب دوربین‌های ثبت تخلف در مسیر اتوبوس تندروی بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهروندان در ساعت‌های پایانی شب با سرعت‌بالا تردد می‌کردند و باعث ایجاد تصادفات سنگین شده بود، در حال حاضر این مسیر تا زمان ایمن‌سازی مسدود است.  
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مسیر اتوبوس تندرو بلوار آیت‌الله بروجردی قم ایمن‌سازی می‌شود
شناسه : 75044 | انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی با اشاره به علت بسته شدن مسیر اتوبوس تندروی بلوار آیت‌الله بروجردی، اظهار داشت: این مسیر برای افزایش ایمنی و امکان اعمال قانون بسته‌شده است.  

وی رعایت نکردن شهروندان در استفاده از این مسیر را یکی از عوامل بسته‌شده مسیر اعلام کرد و افزود: در زمان بازگشایی این مسیر شهروندان به‌خصوص در ساعت‌های پایانی شب از این مسیر با سرعت‌بالا تردد می‌کردند که باعث ایجاد تصادفات سنگین در این مسیر شده بود.  

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: با توجه مشکلاتی که در زمان بازگشایی مسیر اتوبوس تندروی بلوار آیت‌الله بروجردی ایجاد شد مذاکراتی با پلیس راهور برای ثبت تخلف و اعمال قانون برای متخلفان این مسیر داشته و تصمیمات راهبردی اتخاذ شده است.  

خانه‌زاد یزدی از نصب دوربین‌های مسیر اتوبوس تندرو بلوار آیت‌الله بروجردی در چند هفته آینده خبر داد و گفت: دوربین‌های فعلی امکان پوشش دهی کامل مسیر را نداشتند بر اساس همین مهم دوربین‌های جدیدی خریداری‌شده و تا چند هفته آینده کد گرفته و فعال و امکان ثبت تخلف و اعمال قانون فراهم خواهد شد.  

وی تأکید کرد: احداث این مسیر نیز برای جلوگیری از عدم خسارت به زیرساخت دو طرف مسیر در زمان بارندگی در کمترین زمان اجرا و مسیر به بهره‌برداری رسید اما عدم رعایت شهروندان در تردد از این مسیر باعث بسته شدن راه و مشکلات زیادی شد.

نوشته های مشابه
جشن بزرگ محفل در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه عکس «بی‌چگونگی» در قم
آغاز دوره پوسیدگی بافت تاریخی قم
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
آغاز به کار کارگروه نشاط اجتماعی بانوان و خانواده در شهرداری قم ‏
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.