زیباسازی مدارس منطقه چهار قم در آغاز مهر

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از زیباسازی ٣٠ مدرسه در سطح منطقه به مناسبت آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: رنگ‌آمیزی دیوار مدارس، ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس از جمله اقدامات انجام شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زیباسازی مدارس منطقه چهار قم در آغاز مهر
شناسه : 75015 | انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و با تأکید بر آمادگی شهرداری منطقه جهت استقبال از ماه مهر، اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی، طرح‌های بسیاری در زمینه پاک‌سازی و زیباسازی ٣٠ مدرسه در سطح منطقه انجام‌شده است.

به گفته وی، در همین راستا اقدامات متعددی از قبیل رنگ‌آمیزی دیوار مدارس، ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس و تردد دانش آموزان با خط‌کشی معابر و نصب علائم هشداردهنده، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر، پاک‌سازی و رفت‌وروب معابر منتهی به مدارس، هرس درختان، شستشوی مخازن زباله و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس و … انجام‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم اضافه کرد: واحد ترافیک منطقه نیز به منظور ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس نسبت به بازبینی خطوط عابرپیاده و سرعت‌گیرهای مقابل مدارس، نصب و ترمیم علائم ترافیکی و هشداردهنده منتهی به مدارس و نصب تابلوهای ایمنی اقدام کرده است.

اقبالیان تصریح کرد: همچنین جمع‌آوری خاک و نخاله‌های اطراف مدارس، لای‌روبی کانال‌ها، نظافت و شست‌وشوی محوطه مدارس، خیابان‌ها و جداول از دیگر اقدامات اجرایی شهرداری در طرح استقبال از مهر بود.

نوشته های مشابه
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری قم افتتاح شد
بازدید رئیس سازمان محیط زیست از تالاب حوض سلطان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.