در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

تمدید فرصت شرکت در دومین رویداد «مهر سینمای ایران» در قم

رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از تمدید اعلام فراخوان شرکت در دومین رویداد «مهر سینمای ایران» در قم تا روز پنجم مهر ماه خبر داد و گفت: سینماگران قمی که از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ۱۴۰۲ در فرایند فیلمسازی نقش‌آفرینی داشته‌اند، می‌توانند در این رویداد سینمایی به منظور تجلیل از فعالان سینما در استان شرکت کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمدید فرصت شرکت در دومین رویداد «مهر سینمای ایران» در قم
شناسه : 74946 | انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹   پرینت

سعید ایلانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، از تمدید اعلام فراخوان شرکت در دومین رویداد «مهر سینمای ایران» در قم خبر داد و گفت: سینماگران استان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه پنجم مهر ماه فرصت دارند، در این رویداد شرکت کنند.

وی اضافه کرد: تمامی سینماگران استان قم که از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ۱۴۰۲ در فرایند فیلمسازی نقش‌آفرینی داشته‌اند، می‌توانند در فرایند انتخاب بهترین‌های سینمای استان قم، خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

ایلانلو تصریح کرد: فعالان سینمایی استان در رشته‌های کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، تدوین، گریم، صدابرداری و صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلمبرداری و تهیه‌کنندگی مورد ارزیابی هیئت انتخاب دومین رویداد مهر سینمای ایران قرار خواهند گرفت.

به گفته رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، «فعالیت حرفه‌ای چشمگیر و متعدد»، «کسب عناوین و افتخارات در سطح بین‌المللی، ملی و استانی»، «مشارکت در تولید اثری شاخص» و «خلق دستاورد هنری ممتاز» از جمله شاخصه‌های شرکت در دومین رویداد «مهر سینمای ایران» در قم است.

ایلانلو در خصوص نحوه شرکت سینماگران قمی در دومین مهر سینمای ایران، گفت: علاقه‌مندان تا ۵ مهرماه فرصت دارند فرم ثبت‌نام را به همراه مستندات مربوطه شامل تصویر کارت ملی، یک نسخه از آثار تولید شده، تصویر تندیس، دیپلم افتخار، لوح تقدیر، گواهی شرکت در جشنواره، قرارداد همکاری و مشارکت معتبر و… را در قالب یک نسخه DVD به گروه امور سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم واقع در نبش میدان شهید نواب صفوی ، تالار فرهنگ و هنر شهر تحویل دهند.

وی تصریح کرد: زمان تولید آثار و یا کسب عناوین می‌بایست در محدوده زمانی اعلام شده یعنی از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ۱۴۰۲ باشد.

خاطرنشان می‌شود دومین آیین مهر سینمای ایران در قم به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و با همکاری سازمان امور سینمایی و سمعی بصری به مناسبت گرامیداشت روز ملی سینما در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند با گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در ساعات اداری با شماره ۳۲۱۱۴۲۲۸ تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه
برپایی نمایشگاه عکس «بی‌چگونگی» در قم
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.