برگزاری آیین‌ بازگشایی مدارس در قم

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، آیین‌ بازگشایی مدارس در مناطق هشت‌گانه با حضور مدیران شهری برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری آیین‌ بازگشایی مدارس در قم
شناسه : 74920 | انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، باز بوی ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در سراسر کشور و شهر قم پیچیده است و در این راستا یکی از نهادهایی که بیشترین همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان برای بازگشایی باشکوه‌تر و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان را داشته ، شهرداری قم بوده است.

در این زمینه برنامه‌ها و آیین‌های مختلفی در سطح شهر قم با همکاری مناطق شهری و دیگر بخش‌های شهرداری قم انجام شد و زنگ مهر و مقاومت در مدارس منتخب به صدا در آمد.

تسطیح و آسفالت شامل محوطه و پیاده‌رو، رنگ‌آمیزی جداول و محوطه، شستشو سالن‌های ورزشی و محوطه، آذین‌بندی، رفت‌وروب، پاکسازی باغچه‌ها، هرس درختان، جمع‌آوری شاخ و برگ و نقاشی دیواری از اقدامات برای آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید بوده که با همکاری شهرداری قم انجام‌شده است.

دبیرستان دخترانه حضرت زهرا(س) در منطقه یک، مدرسه تیزهوشان متوسطه اول دخترانه دکتر اسحاق حسینی در منطقه ۲، دبیرستان دخترانه معلم(قاسم پنبه چی) در منطقه سه، دبیرستان پسرانه حاج محمد مکتبی منطقه چهار، هنرستان دخترانه صباریزاده در منطقه پنج، دبیرستان پسرانه شاهد نمازی خواه منطقه ۶، مدرسه ابتدایی پسرانه امیرکبیر منطقه هفت و دبستان دخترانه گیوه چیان در منطقه هشت میزبان برگزاری نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ مقاومت بودند.

نوشته های مشابه
تقاطع حافظ به صورت روگذر احداث می‌شود
میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
تحصیل ۱۳۰۰ دانشجو در دانشکده هدی
جشن بزرگ محفل در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه عکس «بی‌چگونگی» در قم
آغاز دوره پوسیدگی بافت تاریخی قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.