ضرورت آسیب‌شناسی فرایند اجرایی رویدادهای مذهبی قم

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم گفت: یکی از عوامل موفقیت شهرداری این است که در پایان تمام رویدادها، نحوه برگزاری برنامه‌ها آسیب‌شناسی و نقاط قوت و ضعف شناسایی و بر اساس آن، مراسم‌های بعدی برنامه‌ریزی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت آسیب‌شناسی فرایند اجرایی رویدادهای مذهبی قم
شناسه : 74786 | انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت از خدمات شهرداری در ایام اربعین تقدیر کرد و اظهار داشت: شهر قم شهر مناسبت‌ها بوده و گاهی در کمتر از چند ساعت باید چهره شهر تغییر کرده و متناسب با مناسبت آذین‌بندی شود.

وی اجرای مناسبت‌های ملی و مذهبی را در کنار انجام وظایف ذاتی شهرداری کار بزرگی دانست و افزود: ارائه خدمات و موفقیت در برگزاری مراسم‌های مختلف باعث شده توقع مردم و مسئولان از شهرداری زیاد شده و مجموعه شهرداری به‌صورت ۲۴ ساعته در میدان باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم تصریح کرد: یکی از عوامل موفقیت شهرداری این است که در پایان تمام رویدادها، نحوه برگزاری برنامه‌ها آسیب‌شناسی و نقاط قوت و ضعف شناسایی و بر اساس آن، مراسم‌های بعدی برنامه‌ریزی می‌شود.

وی هماهنگی بین حوزه خدمات و فرهنگی را در ایام محرم و صفر یادآور شد و گفت: امسال شاهد هماهنگی خوبی بین معاونت خدمات شهری و سازمان فرهنگی شهرداری بودیم که باعث اجرای موفق برنامه‌ها شد که این هماهنگی نتیجه رصد درست و مدیریت یکپارچه و هماهنگی بین دستگاه‌ها بود.

سبحانی ثابت خواستار تشکر و قدردانی از نیروهای بخش خدمات شد و تأکید کرد: خدمت به امام حسین(ع) خدمتی دلی است و در این مدت تمام اعضای شورا نیز حضورداشته و برای هماهنگی کارها نظارت و رسیدگی لازم را داشتند که جای تشکر و قدردانی دارد.

نوشته های مشابه
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری قم افتتاح شد
بازدید رئیس سازمان محیط زیست از تالاب حوض سلطان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.