مشارکت شهرداری قم در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری قم، برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی با مشارکت شهرداری قم را تشریح کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشارکت شهرداری قم در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس
شناسه : 74726 | انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به برگزاری تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت ایثار، شهادت و مقاومت در سراسر کشور، اظهار داشت: شهرداری قم در این آیین مشارکت خواهد داشت.

وی از مشارکت با کنگره ملی شهدای استان در برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم مستند ۱۷ خبر داد و افزود: مسئولیت کمیته روابط عمومی و تبلیغات نخستین جشنواره ملی فیلم ۱۷ و به‌تبع آن فضاسازی شهری، مدیریت سایت جشنواره و اطلاع‌رسانی در این زمینه با اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری و کارمندی امام حسن مجتبی(ع) شهرداری قم ادامه داد: در رژه ماندگار ۳۱ شهریور نیز شهرداری قم با اجرای خط‌کشی، آماده‌سازی جایگاه در پیرامون مسجد مقدس جمکران و تمهیدات لازم دیگر مشارکت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فضاسازی صحن جامع مهدوی نیز با مشارکت شهرداری قم صورت خواهد گرفت، یادآور شد: نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز با مشارکت جدی بخش‌های مختلف شهرداری قم اعم از معاونت خدمات شهری، منطقه ۴ شهرداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری و … در باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه آیین تجدید بیعت با آرمان‌های امامین انقلاب و شهدا به همراه همایش بصیرت افزایی همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران و بسیجیان شهرداری در آرامستان بهشت معصومه(س) برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این آیین ضمن ادای احترام و مدد از شهدا، برنامه تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا نیز انجام خواهد شد.

وی از فضاسازی مناسب شهر مقدس قم به‌عنوان شهر قیام و اقامه خبر داد و گفت :به همت همکاران در مناطق ۸ گانه و سازمان‌های متولی و همچنین اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل فضاسازی خوبی در هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی انجام خواهد شد.

کلانترزاده با اشاره به نواختن زنگ مهر و زنگ مقاومت در مدارس سطح شهر اضافه کرد: این زنگ با حضور سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار و مدیران مناطق در مدارس شاخص شهر قم نواخته می‌شود.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.