فاز سوم بوستان خضر نبی احداث می‌شود

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه احداث فاز سوم بوستان خضر نبی(ع) با اعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد، گفت: پروژه تکمیل روشنایی بوستان علوی به پایان رسیده و احداث خیابان ۳۰ متری سنگ‌بری‌ها در محدوده بلوار غدیر نیز از دیگر پروژه‌های شهرداری منطقه چهار است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فاز سوم بوستان خضر نبی احداث می‌شود
شناسه : 74532 | انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به جمع‌آوری روزانه بیش از ۱۰۰ تنی پسماند در سطح منطقه چهار اظهار داشت: ماهانه بیش از سه هزار و ۴۰۰ تن زباله از سطح منطقه جمع‌آوری می‌شود که هزینه رفت‌وروب آن ماهانه ۶ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در منطقه چهار شهری به ازای هر نفر سرانه ۳۴ مترمربعی فضای سبز وجود دارد، تصریح کرد: ماهانه ۸ میلیارد تومان هزینه آبیاری و نگه‌داری از این فضای سبز است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم با تأکید بر اینکه بیش از ۴۰ هزار تن آسفالت از ابتدای سال در سطح منطقه توزیع‌شده است، ابراز کرد: در سطح منطقه چهار احداث فاز سوم بوستان خضر نبی(ع) با اعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد که تا شش‌ماهه نخست سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به تکمیل روشنایی بوستان علوی که در مرحله بهره‌برداری قرار دارد، مطرح کرد: احداث خیابان ۳۰ متری سنگ‌بری‌ها در محدوده بلوار غدیر نیز از دیگر پروژه‌های شهرداری منطقه چهار است.

اقبالیان در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه تملک نیز، مسئولیت شهرداری منطقه چهار تملک ساختمان‌های ادامه مسیر فاز ۵ عماریاسر است که به این منظور نیز اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان دیده‌شده است.

نوشته های مشابه
جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم برگزار می‌شود
حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
ساخت ۱۷ بوستان جدید در قم
مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی تا پایان سال تکمیل می‌شود
شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.