محور پردیسان به ورجان تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود

معاون سیاسی استاندار قم گفت: با توجه‌ به تعداد تصادفات بالای محور پردیسان به ورجان، لازم بود مسیر تعریض شود که چهار بانده شده و تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محور پردیسان به ورجان تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود
شناسه : 74171 | انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد حاجی‌زاده در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و در راستای برنامه شهرداری قم برای گفت‌وگوی بی‌واسطه مسئولان با مردم در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) خیابان سلمان منطقه پردیسان برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است که مسئولان بتوانند در مورد خدمات انجام شده اطلاع‌رسانی کنند و فرصت خوبی است که مسئولان نظرات مردم را بشنوند.

وی با اشاره به بخشی از خدمات ارائه شده توسط دولت طی دو سال اخیر افزود: در دولت فعلی یکی از کارهایی که تأکید جدی بر آن شده، احداث مسکن است، در حال حاضر ۴۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است که ۲ هزار واحد آن دو روز قبل افتتاح و تحویل داده شد.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: در بحث آموزش‌وپرورش مشکل جدی در بحث تعداد کلاس داریم و طی دو سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد ساخت کلاس‌های درس را داشته‌ایم.

وی با اشاره به وضعیت جاده پردیسان به ورجان تصریح کرد: با توجه به تعداد تصادفات بالا در این مسیر، لازم بود گذر تعریض شود که چهار بانده شده و تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون سیاسی استاندار قم با بیان اینکه طی دو سال ۶۶ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای اصلاح شد، ادامه داد: جمع‌آوری خطوط ریل راه‌آهن طی این دو سال انجام و ۹۰ واحد تولیدی تعطیل شده مجدد راه‌اندازی شد و به چرخه تولید بازگشت که برای ۲۲ هزار نفر شغل ایجاد کرد.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.