هدف‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی جذب سرمایه‌گذاری در قم

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به سرمایه‌گذاری اختصاص‌یافته است، گفت: برای رسیدن به این هدف نیاز به تعریف فرصت‌های جدید خرد و کلان داریم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هدف‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی جذب سرمایه‌گذاری در قم
شناسه : 74066 | انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی رمضانی با اشاره به اجرای طرح مطالعاتی احصای فرصت‌های سرمایه‌گذاری تا سه سال آینده اظهار داشت: اگر فضای اقتصادی کشور تثبیت شود، طبق این مطالعات می‌توانیم سرمایه‌گذاران بهتری را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: سعی ما این است که برای تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری مقداری از بلوار پیامبر اعظم (ص) خارج‌شده و مسائل سرمایه‌گذاری را منطقه محور پیش ببریم.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با اشاره به اینکه این طرح در دو ماه آینده نهایی می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئله سرمایه‌گذاری دارای فرهنگی بوده که هنوز در تمام بخش‌های شهرداری قم هم نهادینه نشده است.

وی ادامه داد: در طول این سال‌ها به این نتیجه رسیدیم که مدیریت کار در مرکز و ستاد باشد و مناطق با همکاری مرکز اقدامات سرمایه‌گذاری را پیش ببرند.

رمضانی با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قم به سرمایه‌گذاری اختصاص‌یافته است اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف نیاز به تعریف فرصت‌های جدید خرد و کلان داریم.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: درصدد هستیم ابتدای سال آینده همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر قم را برگزار کنیم و گام‌های مؤثرتری برای جذب سرمایه‌گذار برداریم.

نوشته های مشابه
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری قم افتتاح شد
بازدید رئیس سازمان محیط زیست از تالاب حوض سلطان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.