لزوم تداوم ارتباط نزدیک مردم و مدیران شهری

رئیس شورای شهر قم گفت: حضور مسئولان در محلات، مساجد و تجمعات مذهبی، الگوی خوبی در انتقال مشکلات مردم و ارائه میز خدمت بوده که باید تداوم داشته باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم تداوم ارتباط نزدیک مردم و مدیران شهری
شناسه : 73879 | انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در حاشیه دیدار مستقیم و چهره به چهره اهالی خیابان هفت تیر و شهروندان منطقه سه با مدیران استانی و شهری در مسجد حضرت زینب سلام‌الله علیها، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: در این دیدار چهره به چهره توفیق شد خدمت اهالی منطقه ۳ و نمازگزاران باشیم و جلسه با استقبال خوبی از سوی اهالی و مسئولین استانی و شهری مواجه شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه به تبیین بحث‌های مدیریتی و عملکرد شورای اسلامی و شهرداری و برنامه‌های شهردار منطقه ۳ پرداخته شد، ابراز کرد: امیدواریم به‌عنوان خادمین مردم شهر اهل‌بیت(ع) بتوانیم در کنار مردم در این فضاها و محل تجمعات مذهبی حضور مؤثری داشته باشیم و بتوانیم عملکرد مدیریت شهری و عملکرد نظام را به مردم منتقل کنیم و شنوای ایرادات، انتقادات، مسائل و پیشنهادات مردم باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه حضور مسئولان در محلات، مساجد و تجمعات مذهبی، الگوی خوبی در انتقال مشکلات مردم و ارائه میز خدمت بوده که باید تداوم داشته باشد، تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان هیئت امنا نیز بحث‌هایی داشتند و در پایان میز خدمت برقرار شد.

وی خاطرنشان کرد: شنیدن دغدغه‌ها و حرف‌های مردم می‌تواند بسیار در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها مؤثر باشد و برگزاری این جلسات نیز مؤثر و مفید بوده و اعتماد متقابلی میان مردم و مسئولان ایجاد می‌کند.

محرری با تاکید بر اینکه امیدواریم در پایان هفته دولت بتوانیم بهره‌برداری خوبی از این نشست‌ها برای افزایش خدمت به مردم شریف قم داشته و گام‌هایی مؤثری برداریم، گفت: عمده‌ترین مطالبات مردمی مربوط به موضوعات خدمات شهری، آسفالت، توسعه فضای سبز در منطقه و بحث‌های ترافیکی، تقاضای خط‌کشی معابر، کیفیت نامطلوب برخی از خط‌کشی‌ها در منطقه ۳ و تقاطع‌های چراغ‌دار جلوی مدارس و نیازهای ساختمانی و توسعه مسجد و همراهی شهرداری در جهت رفع این مسائل بود.

نوشته های مشابه
جشن بزرگ محفل در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه عکس «بی‌چگونگی» در قم
آغاز دوره پوسیدگی بافت تاریخی قم
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
آغاز به کار کارگروه نشاط اجتماعی بانوان و خانواده در شهرداری قم ‏
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.