نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته‌بندی در قم برگزار می‌شود

دبیر اجرایی نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی استان قم از برپایی این نمایشگاه در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف توسعه صادرات برگزار و از شرکت‌های مختلف در حوزه‌های چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات برای حضور در این نمایشگاه دعوت می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته‌بندی در قم برگزار می‌شود
شناسه : 73267 | انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محسن سلیمانی امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی که در سالن جلسات شرکت شهرک‌های صنعتی قم برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: بعد از برگزاری نمایشگاه کفش که یک تجربه خوبی برای استان قم بود، با تشکل‌های محوری در حوزه صنعت، به دنبال تلاش برای رشد اقتصادی استان قم بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به تیم جدیدی که در اتحادیه چاپخانه‌داران مستقر شده است به دنبال این هستیم همانطور که در نمایشگاه کفش به خوبی ظرفیت‌های استان را معرفی کردیم در نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی نیز به معرفی ظرفیت‌های قم بپردازیم.

مجری نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی استان قم از همت و حمایت اتحادیه چاپخانه‌داران، شرکت شهرک‌های صنعتی و خوشه چاپ و بسته‌بندی در راستای برپایی این نمایشگاه یاد کرد و گفت: این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان قم واقع در کیلومتر ۲ آزاد قم تهران از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان عموم مخاطبان است.

وی با بیان اینکه گستره جامعه هدف این نمایشگاه همه صنایع را دربر می‌گیرد، عنوان کرد: از شرکت‌های مختلف در حوزه‌های چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید.

سلیمانی گفت: این نمایشگاه به ماشین آلات و مواد اولیه، مجموعه‌های خدماتی همانند صحافی‌ها و چاپ کنندگان‌ها، تولیدکنندگان و واردکنندگان کاغذ و مقوا، جعبه‌سازی‌ها، بسته‌بندی‌های فلزی، پلاستیکی، خطوط بسته‌بندی صنعتی که در صنایع غذایی، دارویی، پتروشیمی و شیمایی مورد استفاده قرار می‌گیرد خواهد پرداخت.

نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته‌بندی در قم برگزار می‌شود

وی از کانون‌های آگهی تبلیغاتی، شرکت‌های تولیدکننده هدایای تبلیغاتی و شرکت‌هایی که در حوزه تبلیغات خدمات می‌دهند برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرد و گفت: ما قبل از هر نمایشگاه جامعه هدف نمایشگاه را تعیین می‌کنیم که در این نمایشگاه نیز همه شرکت‌های تولیدی و خدماتی، فعالان عرصه چاپ و انتشارات، شرکت‌های بازرگانی و تولیدی و صنایع غذایی و دارویی مخاطب ما هستند.

سلیمانی با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی به دنبال توسعه صادرات استان قم است، اظهار کرد: محصولات برخی از کشورها از نظر محتوا با محصولات ایرای فرقی ندارند اما به علت بسته بندی متفاوت‌تر با قیمت بیشتر و بهتر در بازار به فروش می‌رسد و ما به دنبال رفع این خلا هستیم.

وی گفت: تلاش ما این بوده است که صادرات محور بودن نمایشگاه را در اولویت قرار دهیم و در این راستا هم مشتریانی از عراق، بحرین و تاجیکستان و کشورهای عضو اتحادیه CIS شناسایی و به نمایشگاه دعوت می‌شوند که امیدواریم بتوانیم این افراد را جذب کرده و به توسعه اشتغال در سطح استان برسیم.

دبیر اجرایی نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی استان قم خاطرنشان کرد: برنامه‌ای که همزمان با نمایشگاه برپا می‌شود، نشست سراسری روئسای اتحادیه‌های چاپ، نشر و بسته‌بندی کل کشور است که امیدواریم در این فرصت از ظرفیت حضور مسئولان ملی نیز استفاده کنیم.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.