تدوین شیوه‌نامه نرخ‌گذاری محصولات در بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری‌ها

شیوه‌نامه نرخ‌گذاری محصولات در بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری‌ها توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تدوین می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تدوین شیوه‌نامه نرخ‌گذاری محصولات در بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری‌ها
شناسه : 73208 | انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نخستین جلسه تدوین پیش‌نویس شیوه‌نامه نرخ‌گذاری محصولات کشاورزی قابل‌عرضه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری‌ها با حضور مدیران عامل و کارشناسان سازمان‌های میادین میوه و تره‌بار شهرداری‌های تهران، تبریز، قم، شیراز، کرج، قزوین و مدیرکل، معاون و کارشناسان دفتر محیط‌زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، تشکیل شد.

در این نشست که به میزبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تشکیل شد، محمدفرید لطیفی مدیرکل دفتر محیط‌زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با اشاره به تأثیر میادین و بازارهای عرضه میوه و محصولات کشاورزی شهرداری­‌ها در تثبیت و تعدیل قیمت و تنظیم بازار و لزوم نظارت مستمر و منظم بر عملکرد این بازارها بر ضرورت تهیه شیوه‌نامه یکسان جهت نرخ‌گذاری محصولات و کالاهای قابل‌عرضه در بازارهای تحت نظر شهرداری‌ها تأکید کرد.

در ادامه ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، پژمان شفیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز و علیرضا مظفری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در خصوص فرآیند اجرایی نرخ‌گذاری و نرخ­‌گذاری محصولات و کالاهای قابل‌عرضه در بازارهای تحت نظر شهرداری، تجربیات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

همچنین نمایندگان شهرداری‌های تبریز، کرج و قزوین نیز به بیان دیدگاه‌ها، مسائل و مشکلات و ارائه تجربیات مرتبط با موضوع پرداختند. باتوجه به تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، مقرر شد کمیته کارشناسی با حضور نمایندگان مطلع تعدادی از شهرداری­‌ها به‌صورت منظم در جهت تدوین شیوه‌نامه نرخ‌گذاری محصولات کشاورزی قابل‌عرضه در میادین میوه و تره‌بار شهرداری­‌ها با محوریت دفتر محیط‌زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تشکیل شود.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
۵۰۰۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.