قطار توسعه منطقه پنج روی ریل است

مدیر سابق منطقه پنج شهرداری قم از تحقق ۱۰۴ درصدی بودجه این منطقه شهری در چهار ماه نخست سال خبر داد و گفت: : قطار توسعه منطقه به راه افتاده است و امیدواریم به‌زودی شاهد افزایش سرعت این قطار در منطقه باشیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قطار توسعه منطقه پنج روی ریل است
شناسه : 73057 | انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید منطقه پنج، اظهار داشت: این منطقه یکی از مناطق دارای ظرفیت‌های زیاد در جهت توسعه است.

وی گزارشی از اقدامات انجام‌شده در منطقه ارائه داد و افزود: در ابتدای کار تنها درآمد منطقه از سنگبری‌ها بود، اما با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای ممیزی املاک، منطقه روال عادی خود را پیدا کند.

مدیر سابق منطقه پنج شهرداری قم تصریح کرد: امروز تأمین منابع پایدار با افزایش بیش از ۲۰۰ هکتار محدوده مسکونی در منطقه ایجادشده است، به‌طوری‌که ۱۵۰ هکتار از نقشه‌ها و طرح‌های آن آماده و در مرحله تصویب و ابلاغ قرار دارد.

وی ادامه داد: رشد بودجه منطقه در سال‌های گذشته دومین اتفاق خوب بوده و در چهار ماه نخست سال جاری ۱۰۴ درصد تحقق بودجه داشته‌ایم که ۸۰ درصد آن مربوط به درآمد غیر نقدی بوده و عددی برابر ۱۳۰ میلیارد تومان آماده است.

قراچورلوی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب دیگر منطقه اصلاح طرح‌ها و کاهش تملک است که در افزایش درآمد منطقه کمک زیادی کرده و باید نسبت به حفظ این درآمدها تلاش شود.

وی موفقیت در منطقه را عامل کار تیمی دانست و بیان کرد: تمام پرسنل منطقه به‌صورت دلی و تیمی قطار توسعه منطقه را آماده حرکت کرده‌اند و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم.

مدیر سابق منطقه پنج شهرداری قم، عملکرد تیم پرسنلی منطقه را قابل‌تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انسانی نخبه بالاترین سرمایه ما در شهر است و باید از عملکرد نیروهای تلاشگر و نخبه قدردانی شود.

وی در پایان یادآور شد: قطار توسعه منطقه به راه افتاده است و امیدواریم به‌زودی شاهد افزایش سرعت این قطار در منطقه باشیم.

گفتنی است قراچورلوی از این پس، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خواهد بود.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.