وحدت و همدلی رمز موفقیت مدیریت شهری

شهردار قم با تأکید بر وحدت درون و بیرون در مجموعه مدیریت شهری، گفت: در صورت همدلی و همراهی بین اعضای شورا و شهرداری می‌توان کارها را پیش برد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
وحدت و همدلی رمز موفقیت مدیریت شهری
شناسه : 73000 | انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن تبریک آغاز سومین سال شورای شهر، اظهار داشت: از خداوند طلب کمک و یاری برای خدمت به مردم و حل مشکلات شهر را داریم.

وی با تأکید بر همدلی و همراهی شورای شهر و شهرداری افزود: در صورت همدلی و همراهی بین اعضای شورا و شهرداری می‌توان کارها را پیش برد و از برکت این همدلی مردم برخوردار باشند و اگر تا امروز کاری در قم انجام‌شده به برکت همین وحدت بوده است.

شهردار قم، وحدت را شامل دو بخش وحدت درونی و وحدت بیرونی دانست و تصریح کرد: باید درون خود را برای پذیرش تمام مخالفت‌ها و ناملایمتی‌ها آماده کنیم تا بتوانیم وحدت درون داشته باشیم و خداوند نیز بر این امر در قرآن تأکید کرده است.

وی ادامه داد: تا وحدت درون برای ما حاصل نشود وحدت بیرونی ظهور پیدا نکرده و نمی‌توانیم مردم را از خدمات خود بهره‌مند کنیم و ان‌شاءالله در پرتو این وحدت شاهد رضایت مردم از عملکرد خود باشیم.

سقائیان‌نژاد در  ادامه به‌روز خبرنگار نیز اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های مهم خبرنگاری آزادگی و حریت است تا بتواند حقایق را منعکس کرده و حلقه بین مردم و مسئولان باشد و مانند گلبول‌های سفید از مردم و جامعه محافظت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری تا جایی که قانون به آن اجازه می‌دهد از خبرنگاران حمایت کرده و کمک می‌کنیم مطالبات این قشر از جامعه در مسیر درست محقق شود.

نوشته های مشابه
اهمیت رویدادهای فناورانه در پیشبرد طرح‌های مدیریت شهری در قم
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
افتتاح مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.