تلاش مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی مطلوب به عزاداران حسینی

معاون خدمات شهری شهرداری قم، اقدامات همه جانبه شهرداری قم در زمینه‌های خدماتی، فرهنگی و زیست محیطی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد و گفت: ۳ هزار نفر نیروی خدماتی شهرداری قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خدمات‌رسانی کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی مطلوب به عزاداران حسینی
شناسه : 72627 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم با حضور در ستاد خدمات شهری شهرداری قم در میدان آستانه و در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت ۳هزار نفر نیروی خدماتی شهرداری قم، اظهار کرد: همچنین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی حدود ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری نیز فعال هستند.

وی ادامه داد: در این ایام شاهد توزیع بیش از ۲ تن کیسه زباله، ۲ هزار کارتن پلاست و ۵۰۰ عدد مخازن فان در راستای تنظیف سطح معابر و نظافت پیرامون مساجد، تکایا، و هیئآت مذهبی با محوریت پیرامون حرم کریمه اهل‌بیت(س) بوده‌ایم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه از نقش شهروندان در این عرصه یاد کرد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی عوامل شهرداری و مشارکت عزاداران اباعبدالله(ع) و متولیان ایستگاه‌های صلواتی و هیئات مذهبی شاهد شهری نظیف، ایمن و پاکیزه در مجاورت کریمه اهل‌بیت(ع) خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم افزایش ضریب ایمنی شهر در این ایام، مطرح کرد: در این راستا نیز فعالیت شبانه روزی ۲۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۴۷۰ نیروی عملیاتی و تمامی ماشین آلات عملیاتی، امدادی و موتور سیکلت‌های aft در جهت تأمین ایمنی شهروندان، مواکب، هیئآت مذهبی و مساجد را شاهد هستیم.

اصفهانیان‌مقدم با بیان اینکه امسال نماز عبادی سیاسی جمعه با نماز ظهر عاشورا تقارن پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز پیش‌بینی و تمهیدات همه جانبه شهرداری در برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز ظهر عاشورا انجام شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: در این راستا آماده‌سازی میدان بزرگ امام خمینی(ره) و آستانه و مفروش کردن بخشی از آن و تامین مخازن آب سیار و جایگاه‌های ثابت برای وضو در پیرامون حرم کریمه اهل‌بیت(ع) و توزیع سجاده و مهر میان نمازگزاران و عزاداران انجام شده است.

وی در پایان تصریح کرد: از همکاری و مشارکت شهروندان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی به ویژه متولیان هیئآت مذهبی با خادمین خدمات شهری کمال تقدیر و قدردانی را داریم.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.