پیاده‌روهای منطقه یک قم بهسازی می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری قم از ساماندهی پیاده‌روهای شهری به‌منظور استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، افزایش رفاه و ارتقای سلامت روان شهروندان و ایجاد نظم بصری در سطح منطقه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیاده‌روهای منطقه یک قم بهسازی می‌شود
شناسه : 71412 | انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمد رضاخانی با بیان اینکه پیاده‌روهای شهر می‌تواند نقش اساسی در ارتقا و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا کند، اظهار داشت: تأکید فراوانی به افزایش سطح نوسازی معابر عمومی سطح شهر داریم و در این راستا پیاده‌روسازی معابر یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است.

رضاخانی با بیان اینکه پیاده‌روهای در حال اجرا بر اساس استانداردها و مطابق با اصول حفاظت و ایمنی، مناسب‌سازی و برای تمامی اقشار به‌ویژه کم‌توانان و سالمندان قابل‌استفاده خواهد بود، افزود: پیاده‌روسازی ادامه خیابان شهید طالقانی، خیابان فاطمی، بلوار شهیدان برقعی، ادامه خیابان فرهنگیان و سنگفرش کوچه‌های بافت فرسوده سطح منطقه جزء پروژه‌های پیاده‌روسازی در بودجه مصوب بوده که سعی می‌شود در طول سال به بهسازی و نوسازی معابر سطح شهر اقدام شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم اضافه کرد: کف‌سازی ۱۷ هزار مترمربع از پیاده‌روهای سطح منطقه در سال جاری به‌صورت کف‌پوش بتنی مکانیزه با انجام عملیات عمرانی تخریب، پی‌کنی، شفته‌ریزی، زیرسازی بتنی و کف‌پوش بتن مکانیزه در دستور کار است.

وی با تأکید بر اینکه در برنامه توسعه و نگهداری معابر و آب‌های سطحی بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی‌شده است تصریح کرد: مباحث مناسب‌سازی معابر رفت‌وآمد، بهسازی و تکمیل انهار جمع‌آوری آب‌های سطحی، جدول‌گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت و اصلاح هندسی معابر در اولویت‌های کاری منطقه در سال جاری است.

نوشته های مشابه
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.