شهروندان دغدغه‌مند اداره‌کنندگان اصلی شهر هستند

شهردار قم با بیان اینکه شهروندان دغدغه‌مند اداره‌کنندگان اصلی شهر هستند، گفت: با مشارکت شهروندان دغدغه‌مند می‌توانیم بسیاری از معضلات و مسائل فرهنگی شهر را رفع کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهروندان دغدغه‌مند اداره‌کنندگان اصلی شهر هستند
شناسه : 71362 | انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در آیین تجلیل از «شهریاران» یا شهروندانی که بیشترین تماس مؤثر را با سامانه۱۳۷ داشته‌اند، اظهار داشت: ما شهر را به نمایندگی از شهروندان اداره می‌کنیم، اما اداره‌کنندگان اصلی شهر، شهروندان دغدغه‌مند هستند.

شهردار قم افزود: در این زمینه به‌خصوص شهروندانی که نسبت به خانواده بزرگ خودشان احساس وظیفه کرده و مسائل را از طریق سامانه در اختیار شهرداری قرار داده‌اند، جزء این اداره‌کنندگان شهر به شمار می‌روند.

وی با تأکید بر اینکه همه شهروندان باید در حوزه مدیریت شهری دغدغه‌مند باشند، ابراز کرد: چنین دغدغه‌مندی می‌تواند در رفع معضلات شهری مؤثر باشد و می‌توان برای این عزیزان به‌عنوان همیاران افتخاری، کارت شهروندی صادر شود.

سقائیان‌نژاد عنوان کرد: همچنین از طریق این کارت‌ها برای شهروندان دغدغه‌مند، تسهیلاتی را در اختیارشان قرار دهیم و در این راستا در سطح شهر امتیازات و تسهیلاتی وجود دارد که در قبال کارهای افتخاری به شهروندان تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد تعداد شهروندان دغدغه‌مند دارای احساس مسئولیت نسبت به مسائل مدیریت شهری افزایش یابد، تصریح کرد: اگر تعداد این شهروندان زیاد شود، می‌توانیم با آنان جلسه‌ و تقسیم‌کار داشته باشیم.

شهردار قم خاطرنشان کرد: فعالیت این هسته به‌صورت افتخاری آغاز شده و به‌صورت افتخاری نیز جلو می‌رود و با مشارکت شهروندان دغدغه‌مند و دارای احساس مسئولیت، می‌توانیم بسیاری از معضلات و مسائل فرهنگی شهر را رفع کنیم.

نوشته های مشابه
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
افتتاح مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.